- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Goed plan!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed plan!
Ik ben een man, misschien scheelt datChocolade! Dat zou niet eens een vraag moeten zijn hehe

Iets met chocolade letter enzoChocolade! Dat zou niet eens een vraag moeten zijn hehe
.Hahaha hij ligt er nog
wel een nieuw record geloof iksl*t!
Ik heb hier dus nog een halve chocoladeletter liggen. Puur.Chocolade! Dat zou niet eens een vraag moeten zijn hehe
Ja.
Met of zonder tarrels?
Wat denk je nu zelf?
Die ligt er nu nog, ondanks je vraag? .. ben diep teleurgesteld hahahaIk heb hier dus nog een halve chocoladeletter liggen. Puur.
Ik stel het uit. Nu lekker kneuterig heel Holland bakt kijken. Straks als ik trek heb van L die taart neem ik een stukje chocolade, of ik lat dat aan mijn vrouw en neem toch de nootjes.Die ligt er nu nog, ondanks je vraag? .. ben diep teleurgesteld hahaha
binge eten is slecht.Ik stel het uit. Nu lekker kneuterig heel Holland bakt kijken. Straks als ik trek heb van L die taart neem ik een stukje chocolade, of ik lat dat aan mijn vrouw en neem toch de nootjes.
Hier ook.Ik stel het uit. Nu lekker kneuterig heel Holland bakt kijken. Straks als ik trek heb van L die taart neem ik een stukje chocolade, of ik lat dat aan mijn vrouw en neem toch de nootjes.
Moet nog 2000, dus ben flink eten naar binnen aan het schuiven.Waar kan ik dit vinden?
Ho, die bijlage was een foutje, geen idee waar die vandaan kwam.
Bedankt, die missende 't' zie ik deze keer door de vingers.

Loop je achter op drinkschema nu?Bijna elf uren geslapen.
Ik ben vast al negentig jaar.