XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #137.923
De VS konden 9/11 onmogelijk over zich heen laten gaan. Overigens heeft de Sovjet gedurende de Afghaanse Oorlog het land al naar de klote geholpen.
Verder weet ik te weinig af om iets zinnigs over de situatie in N-A en het M-O te zeggen en ik denk dat dat ook voor jou geldt.
Ik wist niet dat je telepatisch was.

Wie zichzelf de afgelopen 20 jaar een beetje op de hoogte heeft gehouden van wat er allemaal gebeurd in het midden-oosten, weet dat wij als Westen daar een stuk meer kwaad dan goed hebben gedaan.

Wij hebben daar simpelweg niets te zoeken. Tenzij je het destabiliseren van de regio voor eigen gewin meetelt, dan hebben wij daar idd genoeg te zoeken. Maar we zitten daar niet voor het brengen van veiligheid en stabiliteit. Dat is alsof je eerst een huis in de fik steekt om vervolgens als brandweerman de held uit te gaan hangen.

De Westerse bevolking is jarenlang voorgelogen mbt Weapons of Mass Destruction die Saddam zogenaamd zou hebben gehad. Herinneren jullie Tony Blair met zijn yellowcake nog? Die hele shock and awe campaign in Irak is een oorlogdsmisdaad.

Los daarvan wel respect voor de jongens bij Defensie. Alleen geen respect voor de politici die ze steeds hun dood insturen op valse missies.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #137.926
:(

Ik dacht dat ik een bootypic te zien zou krijgen.

• #137.929
Voor de geïnteresseerden, waarschijnlijk de definitieve inhoudsopgave. Laat je niet misleiden door het 'kleine' aantal pagina's, de pagina's zijn heel erg text-dense. Het boek bevat ruim 25.000 woorden meer dan m'n supplementenboek en ruim 50.000 woorden meer dan m'n vorige AAS-boek. (Zijn zo'n 94.000 woorden nu. 500+ inline-referenties)

1577623071136.png

1577623075850.png

1577623081513.png

• #137.931
Bedoel meer of er verwijzingen in staan die je eerder gepubliceerd hebt en daardoor van belang is dat je eerst andere werken gelezen hebt.
Ah, ik snap hem. Ik verwijs wel naar een paper die ik eerder heb gepubliceerd, maar ik behandel die gehele paper opnieuw, en in iets simpelere bewoordingen, in het boek. Je kunt dus 100% uit de voeten zonder iets anders te hebben gelezen van me.

• #137.937
:(

Ik dacht dat ik een bootypic te zien zou krijgen.
Voor de geïnteresseerden, waarschijnlijk de definitieve inhoudsopgave. Laat je niet misleiden door het 'kleine' aantal pagina's, de pagina's zijn heel erg text-dense. Het boek bevat ruim 25.000 woorden meer dan m'n supplementenboek en ruim 50.000 woorden meer dan m'n vorige AAS-boek. (Zijn zo'n 94.000 woorden nu. 500+ inline-referenties)

1577623071136.png

1577623075850.png

1577623081513.png
Nice:)
Heb je iemand die het voorwoord heeft geschreven? Zou tof zijn als je William Lleywellyn of Pim de Ronde ofzo hiervoor kunt tackelen. Kijk erg uit naar het lezen.

• #137.938
  • Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven