- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Flooding. 1 kaart.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flooding. 1 kaart.
Backseating. permban voor jou

Ik wist niet dat je telepatisch was.De VS konden 9/11 onmogelijk over zich heen laten gaan. Overigens heeft de Sovjet gedurende de Afghaanse Oorlog het land al naar de klote geholpen.
Verder weet ik te weinig af om iets zinnigs over de situatie in N-A en het M-O te zeggen en ik denk dat dat ook voor jou geldt.
Hier hebben we toch niets aan. Graag linken naar de post ipv het topic.je hebt de discussie gemist denk ik
![]()
De laatst genomen foto topic
Ach, voor de meeste mannen is een vrouw zonder enorm vette kont al heel wat. zou me niet zoveel zorgen maken @Zeenius .forum.bodybuilding.nl
is gewoon correct gelinkt.Hier hebben we toch niets aan. Graag linken naar de post ipv het topic.
Lezen van begin tot eind? Of bedoel je dat niet?Wat is voor jou de "verplichte" leesvolgorde? Zonder te denken aan je verkoop cijfers![]()
Krijg toch de waterpokkenHier hebben we toch niets aan. Graag linken naar de post ipv het topic.
Bedoel meer of er verwijzingen in staan die je eerder gepubliceerd hebt en daardoor van belang is dat je eerst andere werken gelezen hebt.
Ah, ik snap hem. Ik verwijs wel naar een paper die ik eerder heb gepubliceerd, maar ik behandel die gehele paper opnieuw, en in iets simpelere bewoordingen, in het boek. Je kunt dus 100% uit de voeten zonder iets anders te hebben gelezen van me.Bedoel meer of er verwijzingen in staan die je eerder gepubliceerd hebt en daardoor van belang is dat je eerst andere werken gelezen hebt.
Kan je dat opnemen? Ik vraag dit voor een vriend.
Wie niet?
NiceVoor de geïnteresseerden, waarschijnlijk de definitieve inhoudsopgave. Laat je niet misleiden door het 'kleine' aantal pagina's, de pagina's zijn heel erg text-dense. Het boek bevat ruim 25.000 woorden meer dan m'n supplementenboek en ruim 50.000 woorden meer dan m'n vorige AAS-boek. (Zijn zo'n 94.000 woorden nu. 500+ inline-referenties)
![]()
![]()
![]()

Ik heb Diederik Smit hiervoor gevraagd.Nice
Heb je iemand die het voorwoord heeft geschreven? Zou tof zijn als je William Lleywellyn of Pim de Ronde ofzo hiervoor kunt tackelen. Kijk erg uit naar het lezen.