AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #138.702
Goed uitgeslapen aan een nieuwe werkweek beginnen.

Aan alle lieve DBB-ers let op want het wegdek is glad!

• #138.703
Vandaag 14 jaar samen met mijn vrouwtje.

• #138.704
  • #138.709
ik keek er nogal tegen op om vandaag aan het werk te gaan nadat ik zo dronken was geworden op het bedrijfsuitje, maar de reacties vallen tot nu toe mee.

Altijd zorgen dat je een drinkmaatje hebt die je net even iets meer drankjes laat nuttigen, beetje zoals vrouwen vaak op stap gaan met minder mooiere andere vrouwen :haha:

• #138.710
Altijd zorgen dat je een drinkmaatje hebt die je net even iets meer drankjes laat nuttigen, beetje zoals vrouwen vaak op stap gaan met minder mooiere andere vrouwen :haha:

Ik heb nooit door hoe dronken ik ben totdat ik helemaal van de kaart ben. In enkele uurtjes zoveel sappige details over mijzelf verteld die ik in de acht jaar tijd daar geheim wist te houden. Dan baal je de dag erna :roflol:

• #138.712
A zeggen, maar B bedoelen en dan claimen dat de ander de discussie heeft verloren? :roflol:

• #138.713
Ik heb nooit door hoe dronken ik ben totdat ik helemaal van de kaart ben. In enkele uurtjes zoveel sappige details over mijzelf verteld die ik in de acht jaar tijd daar geheim wist te houden. Dan baal je de dag erna :roflol:

Haha ja met name dat laatste is wel herkenbaar, gelukkig wordt je met de jaren wel écht wijzer en leer je dat zelfs als je compleet de weg kwijt bent, alsnog voor je te houden.

• #138.716
een jongen die wat post in een ladies only fb groep

8B561D58-E6FD-4D01-81B9-90EE9CCA4B06.jpeg

veeg me op :roflol:

• #138.717
20200120_131341.jpg

2 weken terug iemand geholden die schuimbekkend tegen de grond ging.
Kwam vandaag langs om te zeggen dat het weer goed ging.

Terug
Naar boven