Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun je nagaan hoe veel je niet drinkt als de voorraad zo hard stijgt

Haha dat wel.Kun je nagaan hoe veel je niet drinkt als de voorraad zo hard stijgt![]()
Is dit een raadsel?Een post over een fysio die de meest onzinnige diagnoses stelt en weer prachtige oplossingen biedt. Dat dit nog kan in 2020![]()
Ja, is dat te ingewikkeld voor je?
Yup. Doe eens gewoon uitleggen joh.
Daar doet een perfect elite coach niet aan.

Zal aan mij ook wel niet besteed zijn.Daar doet een perfect elite coach niet aan.
Is geheim...![]()
Hihi ging om jouw post, maar dat had je al doorDaar doet een perfect elite coach niet aan.
Is geheim...![]()

Update
Naar de fysio geweest vanmiddag.
* rechterbeen is ietsje langer. Sta daardoor meer op links en zak wat door. Kleine aanpassing/alertheid wanneer ik sta oa
* si gewricht zit links vast
* aardig wat triggerpoints in glute/heup
Alles stond wel in verbinden met elkaar.
Behandeling
* dry needling. Dit was pas dry needling! Mien god! Ook de andere kant aangepakt. Leg
*massage gun
*taping
* allemaal oefeningen gekregen. Sommige 2x per andere 2x per week. Wel handig dat ik meeste streches zo tussendoor bijv op werk ook kan doen.
Training
* ik mag gewoon trainen mits geen pijn boven de 4
*foam rollen
*warm fietsen of crosstrainer 5 a 10 min
*strechen na trainen
Hihi ging om jouw post, maar dat had je al door
Hoe is het met je zoveelste blessure na elke training @10 grinders te knallen, progressie gaat hard of niet?
@RFFNCK GTFI Puppy <3

Leg jij dan eens uit waar de diagnose de mist in is gegaan en wat de patiënt in kwestie beter als advies had mee kunnen krijgen.Een post over een fysio die de meest onzinnige diagnoses stelt en weer prachtige oplossingen biedt. Dat dit nog kan in 2020![]()
Een been wat langer is dan de andere... Iets met assymterische mensen. Dan de spieren die 'vast' zitten met bijbehorende 'triggerpoints'...Leg jij dan eens uit waar de diagnose de mist in is gegaan en wat de patiënt in kwestie beter als advies had mee kunnen krijgen.
Zowel mijn broer als mijn vader hebben een beenlengte verschil van ruim 1cm.