AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Wanneer je moeder boos wordt omdat er op je potje creatine van de Action staat 'niet langer dan 8 weken gebruiken'.

Discussie aangaan is toch zinloos.

Inb4 kleuter ga het huis uit ja dat wil ik ook snel :spaz:
 
Wanneer je moeder boos wordt omdat er op je potje creatine van de Action staat 'niet langer dan 8 weken gebruiken'.

Discussie aangaan is toch zinloos.

Inb4 kleuter ga het huis uit ja dat wil ik ook snel :spaz:
Geen ruzie maken met je moeder, voor je het weet hebben jullie beide een trauma, wat is wijsheid?
 
Wanneer je moeder boos wordt omdat er op je potje creatine van de Action staat 'niet langer dan 8 weken gebruiken'.

Discussie aangaan is toch zinloos.

Inb4 kleuter ga het huis uit ja dat wil ik ook snel :spaz:
net 18 en aan de creatine ? foei !
 
mams heeft zelf nasi gemaakt ipv worteltjes:heart:
 
blastoise
8be0153f3551798d46b058b0ece6db91.jpg
 
Wanneer je moeder boos wordt omdat er op je potje creatine van de Action staat 'niet langer dan 8 weken gebruiken'.

Discussie aangaan is toch zinloos.

Inb4 kleuter ga het huis uit ja dat wil ik ook snel :spaz:
Wees maar blij dat je moeder zo alert is.
 
Denken dat t allemaal niet opschiet in de gym... En je dan beseffen dat je er toch 10kg aan hebt getraind/gegeten in 4 maanden tijd! 100kg here we come... (Dan moet er wel echt een cut ingezet worden)
 
Basic fit heeft een nieuwe hip thrust apparaat ofzo en daar heb ik dus niks aan. Zal vragen of ze 60 kilo dumbbels kunnen aanschaffen. 50jes doe ik me schouders al
 
Basic fit heeft een nieuwe hip thrust apparaat ofzo en daar heb ik dus niks aan. Zal vragen of ze 60 kilo dumbbels kunnen aanschaffen. 50jes doe ik me schouders al

Verspilde moeite.
 
Basic fit heeft een nieuwe hip thrust apparaat ofzo en daar heb ik dus niks aan. Zal vragen of ze 60 kilo dumbbels kunnen aanschaffen. 50jes doe ik me schouders al

Glute Ham Raise zou een betere optie zijn geweest. Of een trap bar.
 
Ga dan gewoon weg bij basic en zoek een echte gym
 
Gelukkig rij ik geen auto, de pomp van me schouders is zo heerlijk en het brand zo erg. Mijn dag is compleet
 
Daarnet een ietwat opgefokte chauffeur achter me.
Na zijn claxon-salvo me dan toch even omgedraaid en hem bedient met een ferme knipoog.
Uiteraard had ik heel subtiel de deuren al vergrendeld.
 
Daarnet een ietwat opgefokte chauffeur achter me.
Na zijn claxon-salvo me dan toch even omgedraaid en hem bedient met een ferme knipoog.
Uiteraard had ik heel subtiel de deuren al vergrendeld.
Even een brake-check de volgende keer
 
Back
Naar boven