Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Dat is alles behalve een ongeval uitlokken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is alles behalve een ongeval uitlokken
Waarom dan brake-check?
ff kijken of je remlichten het doen. Rem indrukken maar niet hard genoeg dat je ook echt remt. Werkt vaak perfect als je auto's van je nummerbord af wilt krijgen.
Omdat een opgefokte bestuurder daar nog leiper van wordt
Je wil toch net dit voorkomen?Omdat een opgefokte bestuurder daar nog leiper van wordt
Vooral moderne vrachtwagens aan het einde van de dag, vaak hoef je dan alleen maar vlak ervoor in te voegen en remt z’n vrachtwaggel automatisch
Nee, zo ben jij niet.
Nee, alleen bij lage vuurtjes lukt hem dat.
Ik hoop ooit zo'n kleine opgefokte mocro te treffen die ff tof wil doen en dan uitstaptAls er iemand achter mij ambetant doet begin ik langzamer te rijden.
Die doen niks behalve schreeuwen voor je muilIk hoop ooit zo'n kleine opgefokte mocro te treffen die ff tof wil doen en dan uitstapt
Als jij in je auto blijft zitten met raam dicht en deur op slot kan ie ook niet anders

Een keer meegemaakt, was lachenIk hoop ooit zo'n kleine opgefokte mocro te treffen die ff tof wil doen en dan uitstapt
@PoepiemonsterAls jij in je auto blijft zitten met raam dicht en deur op slot kan ie ook niet anders![]()
Ik hoop ooit zo'n kleine opgefokte mocro te treffen die ff tof wil doen en dan uitstapt

Sinds wanneer citeer jij?
jupOmdat een opgefokte bestuurder daar nog leiper van wordt