Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #138.821
Ik heb veel (medicinaal voorgescheven, legale!) thc in mijn hersenen nu, ik voel me heerlijk rustig. Ik zat te denken over een nieuw topic: "Vergelijk het evolutieproces van je leven met een dier, wanneer het geleefd heeft maakt niet uit. Een een dino mag dus ook."

Ik vergelijk mijn evolutie proces met de gezegende mosasaurus. Mijn voorbeeld!!!!!

heet jij sjeng en ben jij in de enci groeve gevonden ?

• #138.823
heet jij sjeng en ben jij in de enci groeve gevonden ?
hier wel. Sinds november 2011 ben ik al member. So proud. Ik zal het ook ff in mijn info in mijn profiel zetten zo. Een keer, ik zit teveel te genieten van mijn thc. En ik denk dat ik wel een relatief enge troll was ja, voor mensen die mij toen kenden hier. Een heel raar gek ventje. Soms een sinister monster. (mosasausus evolutieproces van mij) Mijn exusus, ik schaam mij diep voor mijn gedrag sinds nov 2011. Dat ik nog geen digitale .357 tussen mijn tanden heb gekregen hier is het bewijs dat de mods wel heel tolerant naar mij zijn.

• #138.824
hier wel. Sinds november 2011 ben ik al member. So proud. Ik zal het ook ff in mijn info in mijn profiel zetten zo. Een keer, ik zit teveel te genieten van mijn thc. En ik denk dat ik wel een relatief enge troll was ja, voor mensen die mij toen kenden hier. Een heel raar gek ventje. Soms een sinister monster. (mosasausus evolutieproces van mij) Mijn exusus, ik schaam mij diep voor mijn gedrag sinds nov 2011. Dat ik nog geen digitale .357 tussen mijn tanden heb gekregen hier is het bewijs dat de mods wel heel tolerant naar mij zijn.
Zelden z’n mooie tekst als deze gezien; https://forum.bodybuilding.nl/topics/wat-heeft-jouw-dag-verpest.264761/post-10165948

:roflol:

• #138.827
  • #138.834
stoer doen en dan niet uit durven stappen :roflol: verdiend in mijn ogen hoor. Moet je maar gewoon leren je bek achterna te lopen

• #138.837
Ik krijg zojuist een PM :roflol:
1579866934343.png

• #138.838
inb4 hij constant snaps krijgt van trollende DBB'ers :roflol: :roflol:

• #138.840
Dezelfde dan zeker?
Ik ga liever mijn doodskist uitzoeken dan dat ik jeans moet kopen, wat een hel is dat :roflol:
Haha bijna wel he.
Jeans gaat mits voldoende stretch. Leuke shirts is vaak ook een probleem. Aan gaat maar uit wat minder:roflol:

Maar idd zelfde jeans maar andere kleur:p

Terug
Naar boven