Wie zou hem naar jou verwezen hebben?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie zou hem naar jou verwezen hebben?
Tja, I Wanna know who that was.
100 euro per uur !!! kom op Bert , je mag toch wel bij klussen als ambtenaar ??
Goed beun klussie100 euro per uur !!! kom op Bert , je mag toch wel bij klussen als ambtenaar ??
ik worstel wel met een homo , heb mijn oudere broer vaker tegen de grond gepind
en daat deed ik gratuitJa, ik zag het te laat. Heeft sowieso 0 posts hier en pas sinds gisteren een account, dus ik vermoed dat het gewoon een kloontje van Wanna is.@Bert, je hebt zijn naam zwart gemaakt, maat ik zijn berichtje staat het nog wel gewoon,
Is hij homo?ik worstel wel met een homo , heb mijn oudere broer vaker tegen de grond gepinden daat deed ik gratuit
ja
En dan jou als broertje hebben. Heb met de beste man te doen.
ah joh valt wel mee, toen hij uit de kast kwam vroeg mijn pa meteen of hij ook geil werd onder het pissen , dat gezegd hij is ooit door een intolerante moslim bedreigd en toen heb ik pa kunnen ophalen op het hoofdbureau..... where idiots but we mean wellEn dan jou als broertje hebben. Heb met de beste man te doen.
En na oud en nieuw haalde pap jou weer opah joh valt wel mee, toen hij uit de kast kwam vroeg mijn pa meteen of hij ook geil werd onder het pissen , dat gezegd hij is ooit door een intolerante moslim bedreigd en toen heb ik pa kunnen ophalen op het hoofdbureau..... where idiots but we mean well
. Ekte liefde. Mijn ouders zeiden altijd wij komen je nooit ophalen. 3 x raden wie mij van het politiebureau kwam halen na een gratis overnachting
. Grappig dat ik ben zei ik dat gelijk maar hij kon er niet mee lachen
.Nu afwachten wie die andere versie gaat postenZometeen terug beginnen werken, dus als je me moet hebben, ik ben ernie![]()
Zometeen terug beginnen werken, dus als je me moet hebben, ik ben ernie![]()

Oei... Ik had hem/haar toegevoegd :') Bij mij zei hij/zij dat die 18 was ;s
Doelde meer op banaan in je reet
ehehehheheh , tja beetje lastig tekenen met muis , was te lui om mijn tekentablet te pakken
Die heb ik ook nog. 2 keer gebruikt.ehehehheheh , tja beetje lastig tekenen met muis , was te lui om mijn tekentablet te pakken