- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Tenzij het Dr Dre is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tenzij het Dr Dre is.
10 uur is uitslapenVanavond op de bank in slaap gevallen voor 20 minuten, om 0.00 naar bed en lig nu nog te draaien. 10.00 op het werk zijn![]()
Krijg je daar niets van terugbetaald?Ik verdamp letterlijk door tot de laatste essensie van dit geneesmiddel. Vanwege de prijs.
Nope.
Houden zo.Tot nu toe is 2020 erg matig is als het gaat om goede dbb rellen.
Zie nu pas dat dit in "wat heeft jouw dag verpest" in plaats van "Wat maak(te) jouw dag goed" topic.
Goede redding.Zie nu pas dat dit in "wat heeft jouw dag verpest" in plaats van "Wat maak(te) jouw dag goed" topic.
Super ongemakkelijk dit.
Ben verdomme voor de 2de keer in korte tijd ziek.....![]()
Lage weerstand dus, goed voor jezelf zorgen, wat regelmaat is wel belangrijk.....toch? BETERSCHAP!!Ben verdomme voor de 2de keer in korte tijd ziek.....![]()

Ben verdomme voor de 2de keer in korte tijd ziek.....![]()
Mag ik dan jouw dagje uit munten?Jumbo krijgt steeds meer gezeur aan de kassa. Nu hebben ze ook een voordeel pas ofzo? Kunnen wij niet gewoon afspreken wanneer jij koopzegels pannenzegels dagje uit bullshit dit dat zus zo wilt hebben dat je dat zelf aangeef? Mijn standaard reactie is IK HOEF NIETS!! PINNEN GRAAG