Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #139.462
Hoe graak je in die Whatsapp groep?

• #139.465
Hoe graak je in die Whatsapp groep?
Je moet beschikken over de juiste competenties.
- Geen geweten hebben;
- Niet te vertrouwen zijn;
- Schijnheilig zijn;
- Een roddeltante zijn;
- Plezier halen uit het bashen en belachelijk maken van andere mensen;
- Goed kunnen liegen.
Fijn weekend allemaal op dit gezellige forum.

• #139.466
Je moet beschikken over de juiste competenties.
- Geen geweten hebben;
- Niet te vertrouwen zijn;
- Schijnheilig zijn;
- Een roddeltante zijn;
- Plezier halen uit het bashen en belachelijk maken van andere mensen;
- Goed kunnen liegen.
Fijn weekend allemaal op dit gezellige forum.

Het zit diep hé? :sukkeltje:

• #139.468
Internet_20200131_150421.gif

• #139.469
Nee hoor, ik heb het allang achter me gelaten hoor; wat gebeurd is, is gebeurd. Ik heb nergens problemen meer mee en weet nu inmiddels welke mensen en mods hier niet te vertrouwen zijn. Door schade en schande wordt een mens ook wijzer. :)

• #139.471
Nee hoor, ik heb het allang achter me gelaten hoor; wat gebeurd is, is gebeurd. Ik heb nergens problemen meer mee en weet nu inmiddels welke mensen en mods hier niet te vertrouwen zijn. Door schade en schande wordt een mens ook wijzer. :)

Ik snap ook niet hoe jullie altijd in zulke situaties raken... Ik heb nooit issues met mods, users, enzo verder.

• #139.473
Ik snap ook niet hoe jullie altijd in zulke situaties raken... Ik heb nooit issues met mods, users, enzo verder.
Omdat sommige mods goed zijn in schijnheilig doen en slim genoeg om dingen alleen achter je rug om te spelen, maar ach, genoeg gezegd. Iets met oude koeien.

• #139.477
Ik zit al de hele dag te wachten totdat de bom zou barsten in dit topic maar dit zou het moment weleens kunnen zijn.

:popcorn:

• #139.479
Omdat sommige mods goed zijn in schijnheilig doen en slim genoeg om dingen alleen achter je rug om te spelen, maar ach, genoeg gezegd. Iets met oude koeien.

Ik heb inderdaad wel vaker gehoord dat mods privé berichten, karma enzo zouden lezen. Zonder toestemming of aanleiding.

Terug
Naar boven