- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Echt hé.
Gooi het er gewoon uit mensen, verander het forum voor één dag naar het viva forum on steroids.
Letterlijk en figuurlijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt hé.
..Ik vind de aanstelling van bepaalde mods niet terecht.![]()
waarschijnlijk die kerel naast je de 185 benched ^^ succes !Zometeen 180 benchen en laten zien wie de baas is van de gym
Laat het dan staan
Dan zijn we circa drie moderators armer.Echt hé.
Gooi het er gewoon uit mensen, verander het forum voor één dag naar het viva forum on steroids.
Letterlijk en figuurlijk.

Durf ik niet ben bang voor .....
Wat stond er dan pik.
Dan ben je de nr 3 in onze gym, Just saying.Zometeen 180 benchen en laten zien wie de baas is van de gym
“I think people would live a bit longer if they didn't know how old they were. Age puts restrictions on things.” —Karl Pilkington
“I think people would live a bit longer if they didn't know how old they were. Age puts restrictions on things.” —Karl Pilkington
Wat een mooie vent is dat haha. Keek zijn programma's graag en dan die Ricky Gervais die gast nog trollen en lachen. Heerlijk.De eigenaar denk ik.Zometeen 180 benchen en laten zien wie de baas is van de gym
Dat heb je toch verkeerd gehoord, zonder aanleiding wordt er sowieso niets gelezen en als het al gebeurd is het ivm dealen en dan gaat bb.nl erover. Mods en ook supermods kunnen geen acties doen in het geniep.Ik heb inderdaad wel vaker gehoord dat mods privé berichten, karma enzo zouden lezen. Zonder toestemming of aanleiding.

Waar maak je je druk omJongens, als dit topic blijft ontsporen en een vrijgeleide wordt om te bashen gaat er een slotje op.
Als het topic niet terug gaat over wat vandaag je dag heeft goed gemaakt gaat er een slotje op.
Het forum is zo dood als wat, beetje leven in de brouwerij.