Reguliere moderators hebben die macht in ieder geval niet.Ik heb inderdaad wel vaker gehoord dat mods privé berichten, karma enzo zouden lezen. Zonder toestemming of aanleiding.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reguliere moderators hebben die macht in ieder geval niet.Ik heb inderdaad wel vaker gehoord dat mods privé berichten, karma enzo zouden lezen. Zonder toestemming of aanleiding.
Zou jij niet doen zeker?Ik heb inderdaad wel vaker gehoord dat mods privé berichten, karma enzo zouden lezen. Zonder toestemming of aanleiding.
Reguliere moderators hebben die macht in ieder geval niet.

Het zou pas echt fun zijn mochten ze de berichten kunnen aanpassen.Ik heb inderdaad wel vaker gehoord dat mods privé berichten, karma enzo zouden lezen. Zonder toestemming of aanleiding.
Of openbaar maken. Ooo dan kan je het forum wel opdoekenHet zou pas echt fun zijn mochten ze de berichten kunnen aanpassen.

Geen idee of het een ding is. Ik zie in ieder geval geen correlatie met bans.
Ging niet over jou. Met jou heb ik het prima kunnen vinden en jou vertrouw ik; de kaarten die ik van jou heb gehad waren wel terecht .

Jij bent ook geen mod, dus hij heeft het überhaupt niet eens over jou.

Jij bent ook geen mod, dus hij heeft het überhaupt niet eens over jou.
![]()
Ik ook niet.IK vind de ban die ik heb gehad van @Arminius niet terecht
Ik vind de aanstelling van bepaalde mods niet terecht.![]()
13 en 6.