MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

Kaassaus

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
3 nov 2019
Lengte
1m81
Massa
85kg
Vetpercentage
> 50%
vandaag een chickie geregeld in de gym ,bleek dat ze 10 jaar geleden met mijn broer heeft getraind ,
ze vroeg of ze een keer mee mocht trainen om wat "dingen" te leren ,nou dat mag altijd hoor :burns:
Nr ruilen als je klaar bent ermee?

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Zit ik te eten, komt er een opa naar me toe: "your muscles almost blast out of your shirt. You're looking good man. Looking good." Gekke murricanes.:roflol:
Gisteren al een vrouw die mij de weg vroeg. Na te hebben geantwoord: "God bless you". Euh, oke dan.

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
De draadjes zijn uit de vingers en ik hoef de spalk niet meer om te doen.

Nu de vingers stilaan terug mobiel krijgen, hopelijk zonder hulp van de kinesist!
word roeren in een sloot zoals laatst besproken :eyebrow: prima nieuws

Plantina

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 dec 2019
Lengte
1m71
Massa
61kg
Beter je eigen logje maken dus, dan krijg je echte volgers met goed advies :grinny:
Zou het? Bijzondere mensen hier :rolleyes:
Wilde alleen even iets mededelen wat me vandaag blij maakte, maar het had niet zo mogen zijn:fuu: :D

Laatst bewerkt:

Camelus

Massive Warrior
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Zit ik te eten, komt er een opa naar me toe: "your muscles almost blast out of your shirt. You're looking good man. Looking good." Gekke murricanes.:roflol:
Gisteren al een vrouw die mij de weg vroeg. Na te hebben geantwoord: "God bless you". Euh, oke dan.

Had je alweer maatje S aan?

johnyjordaan

Colossal Veteran
Lid geworden
23 dec 2012
Lengte
1m64
Massa
74kg
Zit in de sauna, komt er een opa naar me toe: "your muscles almost blast out of your shirt. You're looking good man. Looking good." Gekke murricanes.:roflol:

Fixed!!!

• Haha
Waarderingen: BB_

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Sta zojuist te ouwehoeren met 2 gasten in de gym. Ene is 58, ander is 69. Allebei echt buff. Krijg ik z'n business card en telefoonnr. Zegt ie dat t m tof lijkt om in de stad wat te gaan drinken met z'n drieën enzo en me beter te leren kennen. Helaas vlieg ik morgen terug. :(

Naar boven