- Waardering
- 34.342
Als je je motor moet verkopen voor een ring, heb je dan wel geld voor een bruiloft?
Zo zit het niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je je motor moet verkopen voor een ring, heb je dan wel geld voor een bruiloft?

Hoeveel?

Douw je kop maar in het zand jongen ik weet wel beter. Na die ring gaat de duim die op je kop zit heel ver je reet in. Dan zit je niet meer onder de duim maar er inmiddels op. Natuurlijk geen probleem als je een duim in je reet lekker vind.Dat is een verrijking mijn vriend. Maar dat leer je nog wel.
Dus eigenlijk vond je het helemaal niet erg?Douw je kop maar in het zand jongen ik weet wel beter. Na die ring gaat de duim die op je kop zit heel ver je reet in. Dan zit je niet meer onder de duim maar er inmiddels op. Natuurlijk geen probleem als je een duim in je reet lekker vind.
Douw je kop maar in het zand jongen ik weet wel beter. Na die ring gaat de duim die op je kop zit heel ver je reet in. Dan zit je niet meer onder de duim maar er inmiddels op. Natuurlijk geen probleem als je een duim in je reet lekker vind.
Trouwen is ouderwets en achterhaald, had jou hoger ingeschat...Dat wilt ze ook niet. Vrouwtje lief verdient er een ring voor. De gsxr staat te koop en daar ga ik een verlovingsring voor kopen.
Huh ik voel me aangesproken.Hij heeft het al genoeg moeilijk met zichzelf....dat is een feit...zoveel woede en negativiteit in zich
Serieus ik heb dit ook al jaren en god***domme dat is heerlijk. Kun je jezelf ook nog bekijken tijdens de seks.Sinds kort staat er een spiegel naast mijn bed. Wat is dát lekker wakkker worden. Ik raad elk zeer aantrekkelijk persoon aan om dat eens uit te proberen. Een goed begin van de dag is het halve werk!
@Camelus is dat you?Huh ik voel me aangesproken.
Serieus ik heb dit ook al jaren en god***domme dat is heerlijk. Kun je jezelf ook nog bekijken tijdens de seks.
![]()
Trouwen is ouderwets en achterhaald, had jou hoger ingeschat...
Ja klopt jij hebt veel grotere kuiten toch?
Vroeger trouwden mensen alleen maar om geld/land in de familie te houden of allianties te vormen. Later is het emotionele er pas aangehangen door religekkies. Daarbij heeft het ook geen enkele meerwaarde behalve dat het 'de dag van je leven' zou moeten zijn
Vroeger trouwden mensen alleen maar om geld/land in de familie te houden of allianties te vormen. Later is het emotionele er pas aangehangen door religekkies. Daarbij heeft het ook geen enkele meerwaarde behalve dat het 'de dag van je leven'
Geregistreerd partnerschapTuurlijk wel. Als je puur kijkt naar het praktische gedeelte dan zie ik voordelen op het gebied van kinderen, koopwoning, nabestaanden uitkering etc. Daarnaast is het roze wolkje ook een ding waar men waarde aan kan hechten, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

dat wat kameel zegt , bij mijn eerste dochter heb ik over het hoofd gezien dat ik het kind moet accepteren als zijnde mijn kind bij de burgerlijke stand ( heeft dus niet mijn achternaam en heb dus later moeten aan tonen dat ik haar vader ben . mijn andere kinderen hebben auto mijn achternaam en alle rechten die daarbij horen . verder vind ik het wel prettig dat ik mijn vrouw heb kunnen ringen als een prijs winnende race duifTuurlijk wel. Als je puur kijkt naar het praktische gedeelte dan zie ik voordelen op het gebied van kinderen, koopwoning, nabestaanden uitkering etc. Daarnaast is het roze wolkje ook een ding waar men waarde aan kan hechten, maar dat is natuurlijk persoonlijk.