- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik niet. Ik noem mijn vrouw graag vrouw. Ipv vriendin ofzo. Ik ben geen 16 meer per slot van rekening.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Corona die 3 weken les weg krijgt
En daarna 2 weken vakantie![]()

Neen

Robin was toch een nederlander? Of rijd ie 40 eurie naft op om naar zeenius te rijden?

Ik niet. Ik noem mijn vrouw graag vrouw. Ipv vriendin ofzo. Ik ben geen 16 meer per slot van rekening.
Als die een beetje misogyn is komt het wel goed.Rechters geven vrouwen ook altijd voordeel in een vechtscheiding dus zo evenredig lijkt mij dat niet voor een man.
Je kunt je vriendin geen vrouw noemen omdat het volgens de wet is niet toegestaan? En in welk opzicht is dat een voordeel in jouw ogen? Je gaat me toch niet toch vertellen dat dat de reden is dat je met haar getrouwd bent.Ik niet. Ik noem mijn vrouw graag vrouw. Ipv vriendin ofzo. Ik ben geen 16 meer per slot van rekening.
Ik bedoel dat elke duurzame relatie die je aangaat, m.i., gebaseerd zou moeten zijn op respect voor elkaar; dus wederkerigheid en evenredigheid. Geven en delen, of welke bewoording je er ook aan wil geven. Daarbij moet je niet de nadruk leggen op de verschillen of het onderscheid, maar op de overeenkomsten. Als je je eigen voorkeuren laat prevaleren boven die van je partner dan biedt dat m.i. geen stabiele basis voor een duurzame relatie.Dit is veel te moeilijk te begrijpen. Kun je een voorbeeld geven ?
Ik vraag dit voor een vriend![]()

and there we have itIk bedoel dat elke duurzame relatie die je aangaat, m.i., gebaseerd zou moeten zijn op respect voor elkaar; dus wederkerigheid en evenredigheid. Geven en delen, of welke bewoording je er ook aan wil geven. Daarbij moet je niet de nadruk leggen op de verschillen of het onderscheid, maar op de overeenkomsten. Als je je eigen voorkeuren laat prevaleren boven die van je partner dan biedt dat m.i. geen stabiele basis voor een duurzame relatie.
Je zou ook kunnen denken; als mijn partner dit belangrijk vindt, dan is dat daarom ook voor mij belangrijk. Geven en delen, zei mijn oma altijd
Nu ga ik een wandeling maken in het zonnetje. groeten.
nauuuuwwwwwww, neen.Robin was toch een nederlander? Of rijd ie 40 eurie naft op om naar zeenius te rijden?![]()

Ik noem mijn vriendin al meer dan 15 jaar vriendin. De meeste huwelijken duren niet zo lang.
En ik leef bij de regel : als het niet meer leuk is dan stoppen we ermee. Doe ik ook met werk.
Je kunt je vriendin geen vrouw noemen omdat het volgens de wet is niet toegestaan? En in welk opzicht is dat een voordeel in jouw ogen? Je gaat me toch niet toch vertellen dat dat de reden is dat je met haar getrouwd bent.
Ik bedoel dat elke duurzame relatie die je aangaat, m.i., gebaseerd zou moeten zijn op respect voor elkaar; dus wederkerigheid en evenredigheid. Geven en delen, of welke bewoording je er ook aan wil geven. Daarbij moet je niet de nadruk leggen op de verschillen of het onderscheid, maar op de overeenkomsten. Als je je eigen voorkeuren laat prevaleren boven die van je partner dan biedt dat m.i. geen stabiele basis voor een duurzame relatie.
Je zou ook kunnen denken; als mijn partner dit belangrijk vindt, dan is dat daarom ook voor mij belangrijk. Geven en delen, zei mijn oma altijd
Nu ga ik een wandeling maken in het zonnetje. groeten.
Zoals ik al zei, als je niet getrouwd bent, is het je vrouw niet. Simpel. En nee, dat is niet de reden waarom ik getrouwd ben.
Partner vind ik sowieso een betere term dan vrouw/vriendin.
De ring is nietszeggend. We dragen deze beide amper. Het is inderdaad meer de verbintenis op zichzelf. Voordelen of nadelen zijn er niet in mijn geval. Ieder is hier vrij in, als jij van mening bent dat alles om voordelen moet draaien hoef je je ook nooit emotioneel te verbinden aan iemand.Hoe moet ik anders onderscheid maken? Meestal komt dit impuls indirect van de vrouw. Meeste mannen doen het alleen hun vrouw een plezier te doen. Vandaar ook mijn vraagstelling, want de meeste geven altijd hetzelfde antwoord.
Overigens kun je ook prima binden zonder een ringetje. We leven niet meer in 1970.
Ik wacht nog steeds op jouw antwoord.
Partner vind ik sowieso een betere term dan vrouw/vriendin.
Mooie instelling die werkelijk past in deze wegwerp cultuur.