Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #141.141
Kan, maar dat is het weer net niet he.

Ik weet dat mijn meisje er veel waarde aan hecht, na zo'n 14 jaar samen te zijn en met een kleine op komst geef ik haar graag mijn belofte. Ik wil dat ze mijn vrouw wordt, lekker op de ouderwetse manier.
Nodig je dbbers uit op je bruiloft?

• #141.143
Kan, maar dat is het weer net niet he.

Ik weet dat mijn meisje er veel waarde aan hecht, na zo'n 14 jaar samen te zijn en met een kleine op komst geef ik haar graag mijn belofte. Ik wil dat ze mijn vrouw wordt, lekker op de ouderwetse manier.
Ondertussen nog een side chick zoals het hoort :roflol:

• #141.144
lekker lang weekend , alle wvb kunnen afschuiven naar de next in command . programma voor komende dagen lekker rustig aan doen ! enigste wat ik hoef te doen is de nieuwe keuken kast deurtjes hangen ( liggen al 8 maanden in de verpakking in de berging ) is de vrouw ook weer blij ^^

• #141.145
lekker lang weekend , alle wvb kunnen afschuiven naar de next in command . programma voor komende dagen lekker rustig aan doen ! enigste wat ik hoef te doen is de nieuwe keuken kast deurtjes hangen ( liggen al 8 maanden in de verpakking in de berging ) is de vrouw ook weer blij ^^
ik zou nog ff wachten, bv tot Moederdag dan heeft het veel meer inpact :)

• #141.148
Diegene die van mening zijn dat alles verandert na de trouw (zogezegd minder vrijheid) moeten in de eerste plaats al geen partner hebben en kunnen beter alleen door het leven gaan.
Als je moet inboeten op je algemene vrijheden omdat je een partner hebt, dan heb je de verkeerde partner gekozen.

Ik ben zelf getrouwd, en als je relatie goed zit verandert er niets.

• #141.150
  • #141.151
Huh ik voel me aangesproken.

Serieus ik heb dit ook al jaren en god***domme dat is heerlijk. Kun je jezelf ook nog bekijken tijdens de seks.

giphy.gif
Ik heb dat serieus al eens gedaan, je had dr bek moeten zien :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: een van de betere gifs.

• #141.152
  • #141.153
Diegene die van mening zijn dat alles verandert na de trouw (zogezegd minder vrijheid) moeten in de eerste plaats al geen partner hebben en kunnen beter alleen door het leven gaan.
Als je moet inboeten op je algemene vrijheden omdat je een partner hebt, dan heb je de verkeerde partner gekozen.

Ik ben zelf getrouwd, en als je relatie goed zit verandert er niets.
Noem eens één voordeel voor ons mannen, buiten de ''praktische voordelen''. Of ben je anders bang dat het makkelijker voor haar is om bij je weg te gaan?

• #141.154
Noem eens één voordeel voor ons mannen, buiten de ''praktische voordelen''. Of ben je anders bang dat het makkelijker voor haar is om bij je weg te gaan?
Als je steeds jezelf en je eigen geslacht benadrukt, dan snap ik dat je niet klaar bent voor welke vorm van binding dan ook waarbij het accent ligt op wederkerigheid en evenredigheid.

• #141.155
  • #141.156
Als je steeds jezelf en je eigen geslacht benadrukt, dan snap ik dat je niet klaar bent voor welke vorm van binding dan ook waarbij het accent ligt op wederkerigheid en evenredigheid.
Hoe moet ik anders onderscheid maken? Meestal komt dit impuls indirect van de vrouw. Meeste mannen doen het alleen hun vrouw een plezier te doen. Vandaar ook mijn vraagstelling, want de meeste geven altijd hetzelfde antwoord.

Overigens kun je ook prima binden zonder een ringetje. We leven niet meer in 1970.

Ja, je bent een echte man. Kunnen we weer verder.
Ik wacht nog steeds op jouw antwoord.

• #141.158
With all due respect my love maar dat is geen voordeel :fluit:

• #141.160

Dit is veel te moeilijk te begrijpen. Kun je een voorbeeld geven ?
Ik vraag dit voor een vriend :)

Terug
Naar boven