XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #141.263
  • #141.265
Mijn werkgever die net belt dat als ik nog met de trein naar het werk moet komen we even moeten kijken of ik niet beter thuis kan blijven :roflol:

"Oh en ehm, ik weet wel dat ik geen invloed mag uitoefenen op je privéleven en dat ik daar niets mee te maken heb... maar misschien kun je beter niet meer zoveel naar de sportschool gaan..... "

• #141.272
Ik heb stiekem best wel zin in een rampscenario. Waarin alle normen, waarden en fatsoen worden losgelaten en het 'ieder voor zich' survival of the fittest wordt. Dat je niet meer onbewapend over straat kunt en er massaal geplunderd wordt. Of dat er een nieuwe gemuteerde vorm van het virus komt waarbij mensen in zombies of psychopaten veranderen.

• #141.273
Ik heb stiekem best wel zin in een rampscenario. Waarin alle normen, waarden en fatsoen worden losgelaten en het 'ieder voor zich' survival of the fittest wordt. Dat je niet meer onbewapend over straat kunt en er massaal geplunderd wordt. Of dat er een nieuwe gemuteerde vorm van het virus komt waarbij mensen in zombies of psychopaten veranderen.
Of allemaal bert kloonen.

• Haha
Waarderingen: BB_
  • #141.274
Klinkt als een scenario van The Walking Dead hihi :p

• Like
Waarderingen: BB_
  • #141.279
Heb jij wapens dan? Of hoop je dat jij opgeroepen wordt om als een van de helden van het leger de gewone burgers te beschermen?

• #141.280
Terug
Naar boven