- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Mensen doen ineens ook extra hygiënisch door Corona. Maar voor aids? ...
Waar hang jij hem dan in ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen doen ineens ook extra hygiënisch door Corona. Maar voor aids? ...
neuken doe je zonder condoom, risico van het vak toch dreamyMensen doen ineens ook extra hygiënisch door Corona. Maar voor aids? ...
Ik vermijd al meer dan 30 jaar elke vorm van geslachtsgemeenschap. Heb het heel lang volgehouden, maar ben vorig jaar toch de fout in gegaan.Mensen doen ineens ook extra hygiënisch door Corona. Maar voor aids? ...
Dat is wel uniek, een verzorgingstehuis met sportschool.

doesliefDat is wel uniek, een verzorgingstehuis met sportschool.
Idd....plots iedereen 20 x /dag handen ontsmetten.Mensen doen ineens ook extra hygiënisch door Corona. Maar voor aids? ...
En dat kan een fatale fout geweest zijnIk vermijd al meer dan 30 jaar elke vorm van geslachtsgemeenschap. Heb het heel lang volgehouden, maar ben vorig jaar toch de fout in gegaan.
ik wens jou ook een fijn weekend toe

Daarom kan je het beste ook gewoon geen seks hebben. @Bert snapt het.Idd....plots iedereen 20 x /dag handen ontsmetten.
Hoeveel sterven er jaarlijks ten gevolge van aids....lekker verder doen zonder condoom.
Of allemaal bert kloonen.Ik heb stiekem best wel zin in een rampscenario. Waarin alle normen, waarden en fatsoen worden losgelaten en het 'ieder voor zich' survival of the fittest wordt. Dat je niet meer onbewapend over straat kunt en er massaal geplunderd wordt. Of dat er een nieuwe gemuteerde vorm van het virus komt waarbij mensen in zombies of psychopaten veranderen.
Klinkt als een scenario van The Walking Dead hihiIk heb stiekem best wel zin in een rampscenario. Waarin alle normen, waarden en fatsoen worden losgelaten en het 'ieder voor zich' survival of the fittest wordt. Dat je niet meer onbewapend over straat kunt en er massaal geplunderd wordt. Of dat er een nieuwe gemuteerde vorm van het virus komt waarbij mensen in zombies of psychopaten veranderen.

Wc papier?
Heb jij wapens dan? Of hoop je dat jij opgeroepen wordt om als een van de helden van het leger de gewone burgers te beschermen?Ik heb stiekem best wel zin in een rampscenario. Waarin alle normen, waarden en fatsoen worden losgelaten en het 'ieder voor zich' survival of the fittest wordt. Dat je niet meer onbewapend over straat kunt en er massaal geplunderd wordt. Of dat er een nieuwe gemuteerde vorm van het virus komt waarbij mensen in zombies of psychopaten veranderen.
Mijn wapen zit tussen de oren.Heb jij wapens dan? Of hoop je dat jij opgeroepen wordt om als een van de helden van het leger de gewone burgers te beschermen?