MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #141.461
Ik was goed voorbereid op deze situatie. 32 jaar in sociaal isolement geleefd voor dit moment. Wat je nooit hebt gehad, kun je ook niet missen.
1584462388212.png
Same, 4 jaar minder ervaring.

DM 4 expert advice.

• #141.463
  • Haha
Waarderingen: BB_
  • #141.465
Voel me terug beter en beter worden.
EN....
Aangezien ik thuiszit (als leerkracht zit ik dus de komende 5 weken thuis) heeft de school besloten dat we de kinderen via afstandsleren verder zullen bijstaan.
Ik heb een heel plan opgesteld, doorgemaild naar de ouders... en de zorgcoördinator en directrice zeiden: "dat gaan die ouders nooit aanvaarden... het zijn moeilijke ouders en bla bla bla"..
Heb zonet van bijna alle ouders positieve feedback gekregen en heb hun volste vertrouwen en steun gekregen. We gaan de komende drie weken heel goed opschieten.
Ik heb instructiefilmpjes gemaakt per "soort" oefening". Met een beetje geluk gaan we zelf verder zitten dan als we les geven in de klas (minder onderbrekingen).

• #141.471
37,5kg split Squats kunnen doen door een tas om mijn nek te hangen. Ondanks dat ik x2 dit gewicht kan en blijkbaar niet van choken hou toch blij dat ik weer iets heb kunnen doen.

• #141.472
Het is net oud en nieuw, alleen dan zonder vuurwerk.

• #141.473
:toilet:

Bijlagen

• WhatsApp Video 2020-03-17 at 20.36.03.mp4
    756,9 KB
  • #141.474
Voel me terug beter en beter worden.
EN....
Aangezien ik thuiszit (als leerkracht zit ik dus de komende 5 weken thuis) heeft de school besloten dat we de kinderen via afstandsleren verder zullen bijstaan.
Ik heb een heel plan opgesteld, doorgemaild naar de ouders... en de zorgcoördinator en directrice zeiden: "dat gaan die ouders nooit aanvaarden... het zijn moeilijke ouders en bla bla bla"..
Heb zonet van bijna alle ouders positieve feedback gekregen en heb hun volste vertrouwen en steun gekregen. We gaan de komende drie weken heel goed opschieten.
Ik heb instructiefilmpjes gemaakt per "soort" oefening". Met een beetje geluk gaan we zelf verder zitten dan als we les geven in de klas (minder onderbrekingen).
Vind thuisstudie wel beter want een klas lijkt wel op een crèche

• #141.475
  • #141.476
Nog iets wat mijn dag goed maakt... een absurd goeie training achter de rug.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #141.477
Ik heb ook wel een oké training gehad, en jij @Joostb_2000, elastieken nog niet kapot?

• #141.478
Vind thuisstudie wel beter want een klas lijkt wel op een crèche
Inderdaad. Ook is mijn klas een klasje die drie jaar lang slecht onder handen is genomen. De leerkrachten slaagden er niet in de klas te beheersen, stil te houden en gaven het steeds op. Dus de leerlingen liepen ieder jaar een enorme achterstand op. op alle vlakken. EN .. van de 20 leerlingen zijn 17 Franstalig thuis. Dus "vraagstukken" zijn heel moeilijk.. begrijpend lezen... afschuwelijk....In de klas moest ik in het begin van het schooljaar om de 30 seconden stoppen met lesgeven door hun gebabbel. Nu, iedere keer als een kind mijn les een tweede keer verstoord, krijgt hij tijdens de les een werkbundeltje. Vorig jaar hadden ze een klasgemiddelde van 69 % ... ik heb dat naar 83 % gekregen. Mijn klas had de reputatie een "zwakke " klas te zijn... dat durven de collega's niet meer zeggen. Maar nu, via dit afstandsleren, denk ik zelf nog betere resultaten te behalen, als de ouders hun verantwoordelijkheid nemen. De kinderen moeten 5 x 20 minuten per dag werken voor wiskunde en 2 x 20 minuten voor Nederlands. Ik ben benieuwd.

• #141.479
Terwijl jullie daar in Nederland en Belgie een beetje zielig zitten te doen over een virusje en wc-rollen aan het tellen zijn, gaat het leven hier in Rusland gewoon door. Bij ons in het park zat al 2 dagen en nachten een piepklein zwerfkatje superhoog in een boom en vandaag is hij eindelijk gered door hulpdiensten.

We hebben nog geen naam voor ‘em, maar het wordt onze derde kat.

Had een filmpje van de reddingsactie maar die doet het blijkbaar niet:/

Bijlagen

• A5F4371C-4782-4176-8603-5FBD6ED8C554.jpeg
    A5F4371C-4782-4176-8603-5FBD6ED8C554.jpeg
    195,5 KB · Weergaven: 102
  • #141.480
Terwijl jullie daar in Nederland en Belgie een beetje zielig zitten te doen over een virusje en wc-rollen aan het tellen zijn, gaat het leven hier in Rusland gewoon door. Bij ons in het park zat al 2 dagen en nachten een piepklein zwerfkatje superhoog in een boom en vandaag is hij eindelijk gered door hulpdiensten.

We hebben nog geen naam voor ‘em, maar het wordt onze derde kat.

Had een filmpje van de reddingsactie maar die doet het blijkbaar niet:/
Hebben katten bij jullie geen chip om eventueel de eigenaar terug te vinden?

Terug
Naar boven