- Waardering
- 20.663
Hebben katten bij jullie geen chip om eventueel de eigenaar terug te vinden?
Nee zo high tech zijn we hier niet. Dit is op zeker een zwerfkatje die iemand gewoon heeft gedumpt in het park.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben katten bij jullie geen chip om eventueel de eigenaar terug te vinden?
Inderdaad. Ook is mijn klas een klasje die drie jaar lang slecht onder handen is genomen. De leerkrachten slaagden er niet in de klas te beheersen, stil te houden en gaven het steeds op. Dus de leerlingen liepen ieder jaar een enorme achterstand op. op alle vlakken. EN .. van de 20 leerlingen zijn 17 Franstalig thuis. Dus "vraagstukken" zijn heel moeilijk.. begrijpend lezen... afschuwelijk....In de klas moest ik in het begin van het schooljaar om de 30 seconden stoppen met lesgeven door hun gebabbel. Nu, iedere keer als een kind mijn les een tweede keer verstoord, krijgt hij tijdens de les een werkbundeltje. Vorig jaar hadden ze een klasgemiddelde van 69 % ... ik heb dat naar 83 % gekregen. Mijn klas had de reputatie een "zwakke " klas te zijn... dat durven de collega's niet meer zeggen. Maar nu, via dit afstandsleren, denk ik zelf nog betere resultaten te behalen, als de ouders hun verantwoordelijkheid nemen. De kinderen moeten 5 x 20 minuten per dag werken voor wiskunde en 2 x 20 minuten voor Nederlands. Ik ben benieuwd.
Mooi beestje wel.Nee zo high tech zijn we hier niet. Dit is op zeker een zwerfkatje die iemand gewoon heeft gedumpt in het park.
Nee zo high tech zijn we hier niet. Dit is op zeker een zwerfkatje die iemand gewoon heeft gedumpt in het park.
Spambod? Klopt het dat de Russen gek worden van het extra geld dat er gedrukt wordt in Europa?
Je kan gewoon naar buiten hoor Bert.Ik ben wel een beetje klaar met binnen zitten, dus ik stel voor a.s. zaterdag een DDB-meet te houden in de homegym van @Camelus.
Laat even weten wie in is.
Het eten wordt verzorgd door de vriendin van @Camelus , uiteraard AYCE. Ik geef gratis massages, ladies only + aan @Robin , @Kaassaus en @Galen
Na afloop gaan we naar de sauna.
Huh vergeten van account te switchen?Ik ben wel een beetje klaar met binnen zitten, dus ik stel voor a.s. zaterdag een DDB-meet te houden in de homegym van @Camelus.
Het eten wordt verzorgd door de vriendin van @Camelus , uiteraard AYCE. Ik geef gratis massages, ladies only + aan @Robin , @Kaassaus en @Galen
Oke @DeeJay1 jij krijgt ook een massage van mij.Ik ben wel een beetje klaar met binnen zitten, dus ik stel voor a.s. zaterdag een DDB-meet te houden in de homegym van @Camelus.
Het eten wordt verzorgd door de vriendin van @Camelus , uiteraard AYCE. Ik geef gratis massages, massage is voor ladies only + voor @Robin , @Kaassaus en @Galen
Ik ben wel een beetje klaar met binnen zitten, dus ik stel voor a.s. zaterdag een DDB-meet te houden in de homegym van @Camelus.
Ik besloot gewoon dat het wel een goed idee was om bij @Camelus te doen, maar als jij je homegym ter beschikking stelt sta ik daar ook voor open.
Zeker, maar ik masseer ook vrouwen.
Ik ben wel een beetje klaar met binnen zitten, dus ik stel voor a.s. zaterdag een DDB-meet te houden in de homegym van @Camelus.
Het eten wordt verzorgd door de vriendin van @Camelus , uiteraard AYCE. Ik geef gratis massages, massage is voor ladies only +voor @Robin , @Kaassaus en @Galen
Wie heeft er thuis een sauna?De welke? Je gaat daar dan wel aangesproken worden door een oude zak met schoenmaat 35.5
PRX-620 is binnen
Zusje van mijn vriendin in ontvangst genomen, vriendin zet t straks in elkaar, enige wat ik hoef te doen zodra ik thuis kom is de bar in mn nek leggen en buigen.
![]()
Klinkt goed....