MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #141.482
Wa
Inderdaad. Ook is mijn klas een klasje die drie jaar lang slecht onder handen is genomen. De leerkrachten slaagden er niet in de klas te beheersen, stil te houden en gaven het steeds op. Dus de leerlingen liepen ieder jaar een enorme achterstand op. op alle vlakken. EN .. van de 20 leerlingen zijn 17 Franstalig thuis. Dus "vraagstukken" zijn heel moeilijk.. begrijpend lezen... afschuwelijk....In de klas moest ik in het begin van het schooljaar om de 30 seconden stoppen met lesgeven door hun gebabbel. Nu, iedere keer als een kind mijn les een tweede keer verstoord, krijgt hij tijdens de les een werkbundeltje. Vorig jaar hadden ze een klasgemiddelde van 69 % ... ik heb dat naar 83 % gekregen. Mijn klas had de reputatie een "zwakke " klas te zijn... dat durven de collega's niet meer zeggen. Maar nu, via dit afstandsleren, denk ik zelf nog betere resultaten te behalen, als de ouders hun verantwoordelijkheid nemen. De kinderen moeten 5 x 20 minuten per dag werken voor wiskunde en 2 x 20 minuten voor Nederlands. Ik ben benieuwd.

Waarom zouden die ouders hun kinderen nu wel opvoeden, denk je ?

• #141.484
  • #141.485
Spambod? Klopt het dat de Russen gek worden van het extra geld dat er gedrukt wordt in Europa?

We zitten nu wel even met een probleem ja. Ik werk in een bedrijf dat allerlei toebehoren voor land- en tuinbouw uit Europa levert en nu de koers van 70 naar 80 is omhooggeschoten hebben al onze klanten hun bestellingen geannuleerd. Zo loop je even in een paar weken een paar honderdduizend euro mis. En wat wel nog besteld is, is nu door alle gesloten grenzen zeer moeilijk hier naartoe te halen.

• #141.486
PRX-620 is binnen :heart:
Zusje van mijn vriendin in ontvangst genomen, vriendin zet t straks in elkaar, enige wat ik hoef te doen zodra ik thuis kom is de bar in mn nek leggen en buigen.

1584526637525.png

• #141.488
Heerlijk weer lekker in het bos gelopen

• #141.489
mijn onderdeel is geleverd geworden ^^ moet zeggen ik belde postnl vanochtend en kreeg te horen meneer we lopen achter en hou er rekening mee dat het nog een paar dagen kan duren , medewerker bedankt en mijn nr achter gelaten . kreeg 20 min later een telefoontje we zijn onderweg .pluimpje voor postnl

• #141.490
Ik ben wel een beetje klaar met binnen zitten, dus ik stel voor a.s. zaterdag een DDB-meet te houden in de homegym van @Camelus.

Laat even weten wie in is.

Het eten wordt verzorgd door de vriendin van @Camelus , uiteraard AYCE. Ik geef gratis massages, massage is voor ladies only +voor @Robin , @Kaassaus en @Galen

Na afloop gaan we naar de sauna.

• #141.491
  • #141.492
  • #141.493
  • #141.494
  • #141.495
  • #141.497
Ik ben wel een beetje klaar met binnen zitten, dus ik stel voor a.s. zaterdag een DDB-meet te houden in de homegym van @Camelus.

Laat even weten wie in is.

Het eten wordt verzorgd door de vriendin van @Camelus , uiteraard AYCE. Ik geef gratis massages, massage is voor ladies only +voor @Robin , @Kaassaus en @Galen

Na afloop gaan we naar de sauna.

De welke? Je gaat daar dan wel aangesproken worden door een oude zak met schoenmaat 35.5

• #141.500
Wie heeft er thuis een sauna?

Heb ik (infrarood) en een jacuzzi. Ook genoeg drugs en liquor, laten we dat trainen gewoon voor wat het is. Kunnen we daarna in onze blote reet high in the sky op één van mijn drie motoren rijden. Of lekker knuffelen met mijn twee honden en twee katten indien jullie een voorkeur voor M hebben. Zal extra thee inkopen doen voor de liefhebbers.

Terug
Naar boven