- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet hier even van bijkomen.Heb ik (infrarood) en een jacuzzi. Ook genoeg drugs en liquor, laten we dat trainen gewoon voor wat het is. Kunnen we daarna in onze blote reet high in the sky op één van mijn drie motoren rijden. Of lekker knuffelen met mijn twee honden en twee katten indien jullie een voorkeur voor M hebben. Zal extra thee inkopen doen voor de liefhebbers.
Wat moet je doen voor een uitnodiging?Heb ik (infrarood) en een jacuzzi. Ook genoeg drugs en liquor, laten we dat trainen gewoon voor wat het is. Kunnen we daarna in onze blote reet high in the sky op één van mijn drie motoren rijden. Of lekker knuffelen met mijn twee honden en twee katten indien jullie een voorkeur voor M hebben. Zal extra thee inkopen doen voor de liefhebbers.
Mag dit van mijn vrouw zijn of moet ik er persee op staan?
Mag dit van mijn vrouw zijn of moet ik er persee op staan?
wij hebben ook zo'n ketelhok
Ik wel

Wat bedoel je hiermee?
Ik heb al verenigingsleden uitgenodigd in mijn homegym en wil het toch niet teveel verspreiden, al dat zaad heb ik het dan over.Ik besloot gewoon dat het wel een goed idee was om bij @Camelus te doen, maar als jij je homegym ter beschikking stelt sta ik daar ook voor open.
Ik ben binnen 15minuutjes bij je bruur, draai die jonko dik, dan neem ik nog wel een mooie vial Tren mee voor de pomp.Heb ik (infrarood) en een jacuzzi. Ook genoeg drugs en liquor, laten we dat trainen gewoon voor wat het is. Kunnen we daarna in onze blote reet high in the sky op één van mijn drie motoren rijden. Of lekker knuffelen met mijn twee honden en twee katten indien jullie een voorkeur voor M hebben. Zal extra thee inkopen doen voor de liefhebbers.
Ik ben tenminste wel cum laude afgestudeerd. En dat bedoel ik niet een studietje vrijetijdswetenschappen of bedrijfskunde.@Bert die duidelijk dronken is en een cum laude grap niet begreep.
Maar een diploma in vrouwen kun je niet kopenIk ben tenminste wel cum laude afgestudeerd. En dat bedoel ik niet een studietje vrijetijdswetenschappen of bedrijfskunde.