MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #141.501
Jij verheugt je al op het buigen, dacht ik het niet.

• #141.502
Heb ik (infrarood) en een jacuzzi. Ook genoeg drugs en liquor, laten we dat trainen gewoon voor wat het is. Kunnen we daarna in onze blote reet high in the sky op één van mijn drie motoren rijden. Of lekker knuffelen met mijn twee honden en twee katten indien jullie een voorkeur voor M hebben. Zal extra thee inkopen doen voor de liefhebbers.
Ik moet hier even van bijkomen.
1584533087774.png

• #141.503
@DeeJay1 is niet uitgenodigd, de rest overigens wel. Zelfs @Robin.

• #141.504
Heb ik (infrarood) en een jacuzzi. Ook genoeg drugs en liquor, laten we dat trainen gewoon voor wat het is. Kunnen we daarna in onze blote reet high in the sky op één van mijn drie motoren rijden. Of lekker knuffelen met mijn twee honden en twee katten indien jullie een voorkeur voor M hebben. Zal extra thee inkopen doen voor de liefhebbers.
Wat moet je doen voor een uitnodiging?

• #141.509
Dat is dezelfde volgens mij :)

• #141.511
Heb je ook drugs?

• #141.514
Ik besloot gewoon dat het wel een goed idee was om bij @Camelus te doen, maar als jij je homegym ter beschikking stelt sta ik daar ook voor open.
Ik heb al verenigingsleden uitgenodigd in mijn homegym en wil het toch niet teveel verspreiden, al dat zaad heb ik het dan over.
Ik ben binnen 15minuutjes bij je bruur, draai die jonko dik, dan neem ik nog wel een mooie vial Tren mee voor de pomp.

• #141.515
Allemaal rijke tata's hier. Ik heb niet eens plek voor een sauna of homegym. Heb niet eens een tuin of zolder.

• #141.516
Voel me echt lekker. Dat had ik een paar weken geleden niet meer mogelijk geacht.
Heb een zeer aangename namiddag achter de rug, heb het overlijden van mijn ma een plaats kunnen geven (voorlopig) en het sporten gaat goed. En mijn vrouw lijkt ook terug gelukkiger en lijkt ook terug rust gevonden te hebben.

• #141.517
inb4 yasmine is terug nuchter en neemt bovenstaand bericht terug

• #141.518
@Bert die duidelijk dronken is en een cum laude grap niet begreep.

• #141.519
Terug
Naar boven