AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 2 x 25 bumper onderweg!!!!!!!!!!!!!
    Bekijk bijlage 485563


    Hmmm , wel vreemd deze info: ik kocht 2 x 25 kilo (dat is in 1 set: 1 paar schijven, dus 50 kilo in totaal), maar er staat dat het in 2 shipments zal gebeuren?
    1585666651527.png
     

    Bijlagen

    • 1585666569598.png
      1585666569598.png
      206,5 KB · Weergaven: 80
    Ik zag gisteren een filmpje van iemand die 2 zwarte containers (kliko's) met een paar rubberen matjes erop gebruikte om een barbell van 150kg op te leggen.
    Ik zag dat ook ergens. Je moet wel goed gek zijn. OF een ECHTE man ;(
     
    Ik zag gisteren een filmpje van iemand die 2 zwarte containers (kliko's) met een paar rubberen matjes erop gebruikte om een barbell van 150kg op te leggen.
    Helemaal geen gek idee. Als het maar stevig is. Tenminste 1 geheel ipv die instabiele torens.
     
    Ik zag gisteren een filmpje van iemand die 2 zwarte containers (kliko's) met een paar rubberen matjes erop gebruikte om een barbell van 150kg op te leggen.
    Net ook gezien, wat een gek
    Screenshot_20200331-173139.jpg
     
    Netjes hoor! Verven voor een andere dag bewaard?
    Eerst de schommels en klimmuur er nog aan. Dan nieuwe verf kopen want blijkbaar kan geïmpregneerd hout niet gelakt worden :s
    edit: wel een hoop extra werk zonder de hulp van schoonvader
     
    Eerst de schommels en klimmuur er nog aan. Dan nieuwe verf kopen want blijkbaar kan geïmpregneerd hout niet gelakt worden :s
    edit: wel een hoop extra werk zonder de hulp van schoonvader
    Lekker toch! Je moet jezelf een beetje bezighouden :p
     
    Zo kom ik de dag door. azerate

    zelf heb ik de schurft aan draaien , neef van me is daar echt een ster in heb mijn examen proef tijdens mijn opleiding meubelmaken door hem laten maken , we zaten bij mekaar in de klas dus dat ging makkelijk XD
     
    zelf heb ik de schurft aan draaien , neef van me is daar echt een ster in heb mijn examen proef tijdens mijn opleiding meubelmaken door hem laten maken , we zaten bij mekaar in de klas dus dat ging makkelijk XD
    Haha Nice:p...

    Veel knutsel accounts op YouTube.
    Deze is ook wel vet. Of restauratie accounts

     
    Back
    Naar boven