- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar is dat, "hier"? En ben je dat zeker?Kom er net achter dat het hier verplicht is om een masker op te hebben als je naar buiten gaat2 weken niet geweten
![]()
hier wil ik me nog aan wagenHaha Nice...
Veel knutsel accounts op YouTube.
Deze is ook wel vet. Of restauratie accounts
![]()
Make it Extreme
Welcome to the Make it Extreme channel. Our channel aims to provide fun, inspiration and food for thought to our viewers by watching how structures are made in our workshop. Also, by making furniture, engines, tools, toys, vehicles with passion and using our imagination we are trying to give...www.youtube.com
Nu met de verlenging......doe mij dr maar 5 ben jij ook weer ff ondergedokenzelf heb ik de schurft aan draaien , neef van me is daar echt een ster in heb mijn examen proef tijdens mijn opleiding meubelmaken door hem laten maken , we zaten bij mekaar in de klas dus dat ging makkelijk XD

lang leve cnc zeggen we danNu met de verlenging......doe mij dr maar 5 ben jij ook weer ff ondergedoken
ja klopt dan doe maar 500

Weje wada kost
met cnc goedkoper dan 5 hand made

loonkosten ja , materiaal kosten nee
heh die van mij ook hehehe
....ik denk zelf een schuilkelder

denk dat ze zoeken naar je verstand

Kunnen ze lang zoeken

Ik snap em nie

Hier is Peru, en dat weet ik best wel zeker ja. Gelukkig is mijn spaans zo slecht dat ik dacht dat de politie alleen een tip gaf