- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn bankje gewoon binnen week gekregen, helemaal netjes en duidelijk.
Ja, alleen verhoogden ze hun prijzen toen corona begon te pieken in Nederland.Mijn bankje gewoon binnen week gekregen, helemaal netjes en duidelijk.
Vraag aanbodJa, alleen verhoogden ze hun prijzen toen corona begon te pieken in Nederland.
Als ik mijn bankje als voorbeeld neem zat daar 8% korting op toen ik bestelde, moment van sluiten gyms. Dag erna hebben ze die korting eraf gehaald. Snap ik welJa, alleen verhoogden ze hun prijzen toen corona begon te pieken in Nederland.

Als je niet oprot... Fitness Seller en Strenghtshop doen het in ieder geval niet.
Heelveel webshops hebben nu de prijzen omhoog gegooid van alle fitness apparatuur, heb gelukkig optijd besteld.
Verrek ik had er vorige week een bankje gekocht voor 76.95 nu is ie "van 109,95 nu 102,43"![]()
Ja mijn rack was 234 euri ofzo. Nu 322.
Bankje 81, nu 109
![]()
![]()
Vandaag niet beetje down
PR is PR.Baas van @Sanca RKO blij. Langste streak dat hij geen ongelukken heeft gehad.
we kunnen een poule houden hoeveel dagen duurt het voor @Sanca RKO weer een "ongevalletje" heeft
2 week maxwe kunnen een poule houden hoeveel dagen duurt het voor @Sanca RKO weer een "ongevalletje" heeft
ik ga voor 3
godver XD
Handelen met info vooraf mag niet