- Waardering
- 3.905
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegenstanders wáren wel goed

Nee, de twee maal dat je overtreft compenseren voor degene waar ontwikkeling nodig is.Hoewel het voor mijn salaris, bonus en groei niets uitmaakt heb ik toch maar mijn baas een mail gestuurd om opheldering te vragen waarom zijn beoordeling over mij uitkomt op: “Heeft ontwikkeling nodig”. Aan de hand van 8 criteria worden wij beoordeeld, wat betreft 4 voldoe ik aan de verwachtingen, 2 maal overtref ik de verwachtingen en 2 maal heb ik ontwikkeling nodig. Ben ik dan gek dat ik gemiddeld uitkom op "Voldoet aan de verwachtingen"?
nee dat ben je niet, het kan alleen zijn dat je baas wilt dat alles aan de verwachtingen voldoet en dat je dus aan de 2 criteria waar je ontwikkeling nodig hebt bezig gaatHoewel het voor mijn salaris, bonus en groei niets uitmaakt heb ik toch maar mijn baas een mail gestuurd om opheldering te vragen waarom zijn beoordeling over mij uitkomt op: “Heeft ontwikkeling nodig”. Aan de hand van 8 criteria worden wij beoordeeld, wat betreft 4 voldoe ik aan de verwachtingen, 2 maal overtref ik de verwachtingen en 2 maal heb ik ontwikkeling nodig. Ben ik dan gek dat ik gemiddeld uitkom op "Voldoet aan de verwachtingen"?
Wegen alle criteria even zwaar?Hoewel het voor mijn salaris, bonus en groei niets uitmaakt heb ik toch maar mijn baas een mail gestuurd om opheldering te vragen waarom zijn beoordeling over mij uitkomt op: “Heeft ontwikkeling nodig”. Aan de hand van 8 criteria worden wij beoordeeld, wat betreft 4 voldoe ik aan de verwachtingen, 2 maal overtref ik de verwachtingen en 2 maal heb ik ontwikkeling nodig. Ben ik dan gek dat ik gemiddeld uitkom op "Voldoet aan de verwachtingen"?
Nee, ik kan alleen zo snel niet de weging van elke competentie terug vinden, het is wel uitgedragen, maar ik kan hem toegespitst op mijn functie niet terug vinden. Het leuke is wel dat ik en al mijn andere kritische collega's die hier al >15 jaar werken zo'n bedoordeling hebben gekregen. De ja-knikkers en de nieuwe garde voldoen (voor zover we weten) in zijn ogen wel allemaal.

Een mail gestuurd? Heb je niet een één-op-één functioneringsgesprek? Ik vind het sowieso apart als er competenties als een verrassing komen, dat zou met een goede verstandhouding tussen leidinggevende en ondergeschikte niet zo mogen zijn.Hoewel het voor mijn salaris, bonus en groei niets uitmaakt heb ik toch maar mijn baas een mail gestuurd om opheldering te vragen waarom zijn beoordeling over mij uitkomt op: “Heeft ontwikkeling nodig”. Aan de hand van 8 criteria worden wij beoordeeld, wat betreft 4 voldoe ik aan de verwachtingen, 2 maal overtref ik de verwachtingen en 2 maal heb ik ontwikkeling nodig. Ben ik dan gek dat ik gemiddeld uitkom op "Voldoet aan de verwachtingen"?
Blijkbaar heeft de oude garde een kijk in de spiegel nodig. Is vaker zo. Veelal goed in bepaalde zaken, maar wat lui en ingekakt in andere. Of je baas ziet het helemaal verkeerd, kan natuurlijk ook.... Jij zult het wel weten denk ik.Nee, ik kan alleen zo snel niet de weging van elke competentie terug vinden, het is wel uitgedragen, maar ik kan hem toegespitst op mijn functie niet terug vinden. Het leuke is wel dat ik en al mijn andere kritische collega's die hier al >15 jaar werken zo'n bedoordeling hebben gekregen. De ja-knikkers en de nieuwe garde voldoen (voor zover we weten) in zijn ogen wel allemaal.![]()
En inderdaad, waarom geen gesprek?Een mail gestuurd? Heb je niet een één-op-één functioneringsgesprek? Ik vind het sowieso apart als er competenties als een verrassing komen, dat zou met een goede verstandhouding tussen leidinggevende en ondergeschikte niet zo mogen zijn.

Ik weet wel waar het aan schort, ik ben kritisch en neem geen blad voor de mond en daar kan hij niet mee omgaan, maar dat wordt dan ook weer niet gezegd, maar hij vindt het wel goed dat ik mijn nek durf uit te steken, kritisch ben en met inventieve ideeën voor problemen op de proppen kom.Blijkbaar heeft de oude garde een kijk in de spiegel nodig. Is vaker zo. Veelal goed in bepaalde zaken, maar wat lui en ingekakt in andere. Of je baas ziet het helemaal verkeerd, kan natuurlijk ook.... Jij zult het wel weten denk ik.
Ik denk dat je te veel op DBB zitIk weet wel waar het aan schort, ik ben kritisch en neem geen blad voor de mond en daar kan hij niet mee omgaan, maar dat wordt dan ook weer niet gezegd, maar hij vindt het wel goed dat ik mijn nek durf uit te steken, kritisch ben en met inventieve ideeën voor problemen op de proppen kom.

Ik weet wel waar het aan schort, ik ben kritisch en neem geen blad voor de mond en daar kan hij niet mee omgaan, maar dat wordt dan ook weer niet gezegd, maar hij vindt het wel goed dat ik mijn nek durf uit te steken, kritisch ben en met inventieve ideeën voor problemen op de proppen kom.
Rare reactie van hem.
Dubbel gebak vandaag dus gefeliciteerdexamen gedaan vandaag, ben als enige geslaagd van mijn klas![]()
Dan klopt je gebruikersnaam welexamen gedaan vandaag, ben als enige geslaagd van mijn klas![]()

ik heb ooit mijn ontslag gehad onder het motto : wij zien jouw niet meer groeien binnen jouw functie. mag je raden wie nou bij mij afneemt hahahahahaNee, ik kan alleen zo snel niet de weging van elke competentie terug vinden, het is wel uitgedragen, maar ik kan hem toegespitst op mijn functie niet terug vinden. Het leuke is wel dat ik en al mijn andere kritische collega's die hier al >15 jaar werken zo'n bedoordeling hebben gekregen. De ja-knikkers en de nieuwe garde voldoen (voor zover we weten) in zijn ogen wel allemaal.![]()