- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
KETTER!!!!!!ZONDAAR!!!!!Zonden zijn daden die bepaald worden door "heilige" boeken. Sprookjes dus;. Zonden zijn dus ook sprookjes.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KETTER!!!!!!ZONDAAR!!!!!Zonden zijn daden die bepaald worden door "heilige" boeken. Sprookjes dus;. Zonden zijn dus ook sprookjes.
Naar speelparken gaan?Sommige zonden mis ik wel met dit quarantaine gedoe.
Sommige zonden mis ik wel met dit quarantaine gedoe.
Zo iets in die aard bedoelde ik met mn speelparken

wat is het?
Stuk boomschors. perfecte vorm om een rotsblok van te maken voor een base die ik in gedachte had voor een bepaald miniatuurtje op te zetten.
Het zijn de kleine dingen in het levenStuk boomschors. perfecte vorm om een rotsblok van te maken voor een base die ik in gedachte had voor een bepaald miniatuurtje op te zetten.
Grote stukken steen lijken niet op rotsblokken als je met 28mm figuurtjes werkt. Deze verven en highlighten.

Het zijn de kleine dingen in het leven
ik moet ook dringend een hobby zoeken om mij bezig te houden![]()
nope, 2, maar een vrouw die niet werk en het huishouden doet. Dus zelf veel te veel vrije tijd naar mijn goesting (kijk niet graag tv en heb actieve bezigheid nodig)
neeuj, zo leuk is het nou ook allemaal niet

La Casa de Papel.De Glitch houd ik in gedachten ...thx!Mag ik vragen om welke serie het gaat?
Tip; glitch is ook goed.
Casa de papel des me zo hard denken aan réservoir dogs dat ik heb afgehaaktLa Casa de Papel.De Glitch houd ik in gedachten ...thx!
Ik neem aan dat ze haar poesje ook aan zo een hunk als jou heeft laten zien. Anders gaat er hier iets mis jongen.
@Sanca RKO koelasj sjausj
Heb het even opgezocht en ‘t ziet er idd wel heel goed uit !Mijn vrouw had een verrassing voor me: Marokkaanse Briwat. Er is niks op aarde dat ik liever eet dan HAAR Marokkaanse Briwat. Je zou er een arm voor verkopen.