Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (23 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • In mijn nachtdienst:

    ''Jij sport zeker veel''

    Nee eigenlijk niet.

    ''Oh zal wel een spuit ingaan dan''

    Ecto > wordt nog steeds gezien als fake natty :roflol:

    Later: ''Je bent nog te jong voor mij haha''.

    - Vrouw van in de 50 die hier net komt werken, die later een paar erotische foto's liet zien (poesje included) aan collega die wat ouder is dan ik.

    Wauw :o
    Als ecto kun je ook gewoon roiden? En in wat voor pauper bedrijf werk jij dan?
     
    Ik had toch gezegd dat je pas om 09:00 op de computer mag, vervelend strontjong. Nog ff en ik gooi je in de separeer met je psychotische opmerkingen.
    Het is niet erg dat je in een gesloten inrichting zit, maar noem het niet 'werk', oké jongetje?
     
    Is dit je moeder ja?
    "- Vrouw van in de 50 die hier net komt werken, die later een paar erotische foto's liet zien (poesje included) aan collega die wat ouder is dan ik. "
     
    - Vrouw van in de 50 die hier net komt werken, die later een paar erotische foto's liet zien (poesje included) aan collega die wat ouder is dan ik.
    Ik neem aan dat ze haar poesje ook aan zo een hunk als jou heeft laten zien. Anders gaat er hier iets mis jongen.
     
    Quarantaine puzzel 3.
    Overgestapt op 1000 stukjes nu.

    IMG_20200405_113822.jpg
     
    Ik vind het nog een erg goede serie. Het is natuurlijk niet zo goed als de eerste 2 seizoenen maar dat kan je ook niet verwachten van een serie die onverwacht/veel te lang verlengd wordt. Elke serie, zoals de walking dead, heeft dan een beetje verzakking imo. Hier vind ik dat nog heel erg meevallen om eerlijk te zijn.
    Mag ik vragen om welke serie het gaat?
    Tip; glitch is ook goed.
     
    Deze ochtend snel op de weegschaal... gewicht gaat mooi de lucht in.
    EN
    De schouder lijkt ook snel te herstellen.
    EN
    Het is prachtig weer.
    EN
    Life is good.
     
    Back
    Naar boven