AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (48 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Heerlijke video. Lekker dat meisje keihard bashen op z'n Coach Gregs

    Ze heeft wel een veel betere ass gekregen tho.

    Wel te veel laten gaan opgeven moment, maar x100 beter dan op de left pic.

    1587105981422.png
     
    Hij is inderdaad heel irritant, maar als je het even volhoud word het wel best grappig op de duur

    Niet alleen grappig, maar hij vertelt het hoe het zit, hoe het werkt.
    Zijn stem went wel, wordt zelfs amusant.
    Zijn 2 video's over W. Visser zijn wel redelijk slecht. Dat heeft Greg niet nodig. En Wesley niet verdient.
    Verder klopt het wat hij zegt, niet zo moeilijk doen. Vroeger moest je 6x eten met elke keer 20 gram eiwitten, omdat je lichaam het anders niet zou opnemen etc.
    Nu lekker makkelijk, Calorieën in and out.
    En train harder.
     
    Ze heeft wel een veel betere ass gekregen tho.

    Wel te veel laten gaan opgeven moment, maar x100 beter dan op de left pic.

    Bekijk bijlage 487665
    Zeker, maar ze heeft ook geluk met een boyfriend die haar kan helpen. Ben er zeker van dat er vrouwen naar haar gaan kijken en alleen maar trash gaan eten en niet kunnen stoppen. Met al dat schijt #bodypositivity gedoe
     
    Zeker, maar ze heeft ook geluk met een boyfriend die haar kan helpen. Ben er zeker van dat er vrouwen naar haar gaan kijken en alleen maar trash gaan eten en niet kunnen stoppen. Met al dat schijt #bodypositivity gedoe
    Als ik jou was zou ik ook wat meer gaan eten.:trollface:
     
    maar ze heeft ook geluk met een boyfriend die haar kan helpen.
    wejow kifesh vriend jij vraagt om problemen hè

    hjb met je “zE heEft gEluk” want ze zat allangggg in de fitness industrie wereld voordat ze hem leerde kennen in 2016, ze heeft ook gewoon bikini wedstrijden gedaan dus het is niet zo dat hij haar ff alles heeft voorgekauwd lmao. tuurlijk heeft ze er baat bij gehad maar ze had ook gewoon een meer dan prima shape voordat hij in haar leven kwam.

    als je nou zou hebben gezegd dat ze geluk heeft dat ze een bf heeft die haar steunt, ja, dan wel inderdaad want niet elke bf zou het waarschijnlijk fijn vinden dat iemand van shredded naar bulky zou gaan

    /fangirlout
     
    wejow kifesh vriend jij vraagt om problemen hè

    hjb met je “zE heEft gEluk” want ze zat allangggg in de fitness industrie wereld voordat ze hem leerde kennen in 2016, ze heeft ook gewoon bikini wedstrijden gedaan dus het is niet zo dat hij haar ff alles heeft voorgekauwd lmao. tuurlijk heeft ze er baat bij gehad maar ze had ook gewoon een meer dan prima shape voordat hij in haar leven kwam.

    als je nou zou hebben gezegd dat ze geluk heeft dat ze een bf heeft die haar steunt, ja, dan wel inderdaad want niet elke bf zou het waarschijnlijk fijn vinden dat iemand van shredded naar bulky zou gaan

    /fangirlout

    Zowel zij als Jeff Nippard zijn wankers.

    :orly:
     
    Niet alleen grappig, maar hij vertelt het hoe het zit, hoe het werkt.
    Zijn stem went wel, wordt zelfs amusant.
    Zijn 2 video's over W. Visser zijn wel redelijk slecht. Dat heeft Greg niet nodig. En Wesley niet verdient.
    Verder klopt het wat hij zegt, niet zo moeilijk doen. Vroeger moest je 6x eten met elke keer 20 gram eiwitten, omdat je lichaam het anders niet zou opnemen etc.
    Nu lekker makkelijk, Calorieën in and out.
    En train harder.
    Zijn videos zijn 99% clickbait tegenwoordig.

    Zeker, maar ze heeft ook geluk met een boyfriend die haar kan helpen. Ben er zeker van dat er vrouwen naar haar gaan kijken en alleen maar trash gaan eten en niet kunnen stoppen. Met al dat schijt #bodypositivity gedoe
    Alleen hebben de meeste vrouwen niet altijd geluk met een goede vetdistributie.

    Ik kende haar alleen van dat filmpje van Greg. Daarvoor echt ook nooit van gehoord, maar kan me wel voorstellen dat ze zelf ook kennis van zaken heeft mbt training/voeding etc. Volgens mij had ze ook een PHD dus zal ook niet de domste zijn.
     
    Jeff vond ik eerst wel oké, maar dan liever Greg, hij is duidelijk.
    Wat heb ik geleerd van de video: ik ga straks boodschappen doen, dan heeft mijn vriendin geen excuus om niet te trainen ( zal ze blij mee zijn) En, ik ga de kelder anders inrichten ongezond achterin, gezond voorin, voor chips etc moet je dan de trap af (daar zal ze minder blij mee zijn, want zij wil inrichten)

    Elke video maakt mijn leven beter :thumb:
    Shit, nu eerst klusjes en dan pas sporten
     
    Er is nergens meer groene aanslag verwijderaar te koop en schoonmaalazijn vind ik te erg stinken, maar ik heb nog flink wat kilo's citroenzuur in mijn schuur staan, dus daar heb ik mijn tuintegels mee schoon gemaakt. Aan het einde van de middag even de tegels nat sproeien met de tuinslang, flink wat citroenzuur er over strooien, de bezem er overheen om het goed op te laten lossen en te verdelen en dan lekker zijn werk laten doen. Tot zover precies zoals ik het in gedachten had, totdat ik vanavond de deur uitstapte om naar mijn werk te gaan. Ik heb denk ik iets te veel citroenzuur gebruikt. over de tegels in de voortuin ligt ene mooi plaklaag :D, morgen maar even kijken hoe ik dat netjes weg krijg. Ik denk wel dat de tegels straks blinkend schoon zijn.
    Jeranit, topproduct. Iedereen gebruikt het hier. Is te koop via mensen hier neit ver vandaan en de verdelers komen elke week hun gerief nog halen daar. Zijn normaal mensen die op de markt staan maar misschien dat ze het ook in de winkels nog wel ergens hebben? Anders een verdeler zoeken/aanspreken of via internet kopen.
     
    Back
    Naar boven