XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #142.741
goeie reden om lek te rijden zo leer je dat tenminste :P
hahaha, so true. Maar ik oefen wel thuis hoor, juist om te voorkomen dat ik straks in de problemen kom. Tegenwoordig rijd ik standaard met iemand die mijn soigneur, mecanicien en knecht in één is. :D. Goed geregeld he? :eyebrow:

• #142.742
hahaha, so true. Maar ik oefen wel thuis hoor, juist om te voorkomen dat ik straks in de problemen kom. Tegenwoordig rijd ik standaard met iemand die mijn soigneur, mecanicien en knecht in één is. :D. Goed geregeld he? :eyebrow:
doe je goed , ik ben ooit met mijn sjefke janssen in de hand naar huis moeten lopen Vanuit Valkenburg ( was mijn swing200 vergeten) sindsdien is het mtb ahahahaha

• #142.743
doe je goed , ik ben ooit met mijn sjefke janssen in de hand naar huis moeten lopen Vanuit Valkenburg ( was mijn swing200 vergeten) sindsdien is het mtb ahahahaha
Hahaha, Swing 200. The good old times :p
Als je lek rijdt met een mtb, heb je toch een groter probleem, lijkt me?

Heb al een mtb op het oog:eyebrow:

• #142.745
Met mtb rij je bijna niet lek. Ik rij dan met buitenband met latex erin. Als de latex in contact komt met de buitenwereld, plakt het het lek terwijl je doorrijdt.

Met koude natte handen de buitenband van je racefiets erop duwen, dat is lastig.

• #142.746
De Bastard bar werd geleverd.

ZEER AANGENAAM verrast door de afwerking.
Ik merk ook dat ze veel lichter is dan mijn vorige barbell, die Chinese Goldcup. Die heb ik nooit gewogen en ik heb altijd aangenomen dat die 20 kilo woog. Maar dat zou wel eens 28 of 30 kilo kunnen geweest zijn. DUs dat wil zeggen dat ik al veel zwaarder aan het benchen en deadliften, ... was.... Ik zal hopelijk aangenaam verrast worden.

Ik ga een uitgebreide review doen vanavond. Foto's volgen.

• #142.747
Met mtb rij je bijna niet lek. Ik rij dan met buitenband met latex erin. Als de latex in contact komt met de buitenwereld, plakt het het lek terwijl je doorrijdt.

Met koude natte handen de buitenband van je racefiets erop duwen, dat is lastig.
Ik fiets voor de zekerheid in een latex pakje

• #142.749

Ik wil die tubeless toestanden niet. 10 000 a 12 000 km per jaar rijd mss 2 x lek. Houd het gewoon bij binnenbanden en goede gewone buitenbanden.

• #142.750
Waar kan je mooie tegels 50x50 kopen voor in de tuin. Voor een schappelijk prijsje:)

• #142.751
  • #142.752
Tnxs pohh moet er wel vanuit gaan dat het mij rond de 700 gaat kosten. Misschien kan ik via mijn oom wat regelen aangezien hij een stratenmakersbedrijf heeft. En mijn pa kan een beetje straten :P dus dat scheelt weer.
Word ook wel tijd dat ik iet ga doen aan mijn tuin. Kunstgras scheelt al een hoop igg.

• #142.753
Tnxs pohh moet er wel vanuit gaan dat het mij rond de 700 gaat kosten. Misschien kan ik via mijn oom wat regelen aangezien hij een stratenmakersbedrijf heeft. En mijn pa kan een beetje straten :P dus dat scheelt weer.
Word ook wel tijd dat ik iet ga doen aan mijn tuin. Kunstgras scheelt al een hoop igg.
hier is alleen de voortuin gedaan ,achter het huis ligt een kleine wei meter hoog gras en onkruid lol

• #142.754
wie weet heeft hij nog rest liggen van een grote klus

• #142.756
Waarom zet je geen fruit of groente?
dat stond er eerst , vrouw is steeds drukker geworden in haar praktijk en ik ben gewoonlijk altijd met werk bezig . vind het zelf ook wel leuk als ik S'avonds de honden naar binnen roep zie je het gras heen en weer wuiven als ze naar binnen komen gerend ( alsof er een troep wolven aankomt rennen ) . alle gekheid op een stokje als het goed is gaat er een garage achter de werkplaats komen en dan pak ik dat ook meteen aan

• #142.757
dat stond er eerst , vrouw is steeds drukker geworden in haar praktijk en ik ben gewoonlijk altijd met werk bezig . vind het zelf ook wel leuk als ik S'avonds de honden naar binnen roep zie je het gras heen en weer wuiven als ze naar binnen komen gerend ( alsof er een troep wolven aankomt rennen ) . alle gekheid op een stokje als het goed is gaat er een garage achter de werkplaats komen en dan pak ik dat ook meteen aan
Foto's van je vrouw aub?

• #142.759
wacht tot ze succesvol is in haar garage, daarna ga je scheiden en heb jij je home gym :wl:

Terug
Naar boven