XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #142.763
  • #142.764
  • #142.765
sporten is iets wat ik gewoon probeer te doen al is het allejezus vroeg of veel te laat .probeer altijd mijn reps te maken
ik kan me voorstellen dat je nooit in je ritme komt, maar het getuigd wel van wilskracht en doorzettingsvermogen, (zoals elke ondernemer, er is altijd iets te doen)

• #142.766
ik kan me voorstellen dat je nooit in je ritme komt, maar het getuigd wel van wilskracht en doorzettingsvermogen, (zoals elke ondernemer)
de tijd dat ik klokslag 1900 uur in de gym was is idd voorbij , eerlijk is eerlijk zou er niet aan moeten denken om voor iemand anders te moeten gaan werken weer

• #142.767
om voor iemand anders te moeten gaan werken
nooit anders gedaan maar nu ik thuis ben, heb ik toch wel een heel ander leven, vooral geen tijdsdruk en dus ook geen stress, das veel waard.
2 dingen die belangrijk zijn:
- niet afhankelijk van een ander zijn
- geen angst hebben daardoor

Als je dat onder controle hebt, ben je een vrij man

• #142.768
nooit anders gedaan maar nu ik thuis ben, heb ik toch wel een heel ander leven, vooral geen tijdsdruk en dus ook geen stress, das veel waard.
2 dingen die belangrijk zijn:
- niet afhankelijk van een ander zijn
- geen angst hebben daardoor

Als je dat onder controle hebt, ben je een vrij man
helemaal eens , pa heeft pakweg een jaar terug zijn bedrijf inc inventaris verkocht , is twee dagen in de week thuis rest zit hij in zijn vakantie huisje in de Ardennen .vandaag belde hij met de melding zodra die Corona zeik over is haak ik de boot aan en vertrek ik een voor maandje naar Spanje om op blackbass te vissen (meteen ook de vraag of ik met mijn zoontje meekwam ) . je offert veel op om op later tijdstip de vrijheid te hebben financieel en tijdmatig te kunnen doen wat je wil .Ben op last van hem ook met hem mee geweest naar zweden (je moet op je voorman vertrouwen kreeg ik te horen ) .Als je een beetje slaagt in wat je doet heb je als ondernemer niet te klagen maar je zult er wat voor over moeten hebben .Eerlijk is eerlijk ik was trots als een pauw van de week toen mijn zoontje zei : Pappa ik ga nooit voor een baas werken .

• #142.769
helemaal eens , pa heeft pakweg een jaar terug zijn bedrijf inc inventaris verkocht , is twee dagen in de week thuis rest zit hij in zijn vakantie huisje in de Ardennen .vandaag belde hij met de melding zodra die Corona zeik over is haak ik de boot aan en vertrek ik een voor maandje naar Spanje om op blackbass te vissen (meteen ook de vraag of ik met mijn zoontje meekwam ) . je offert veel op om op later tijdstip de vrijheid te hebben financieel en tijdmatig te kunnen doen wat je wil .Ben op last van hem ook met hem mee geweest naar zweden (je moet op je voorman vertrouwen kreeg ik te horen ) .Als je een beetje slaagt in wat je doet heb je als ondernemer niet te klagen maar je zult er wat voor over moeten hebben .Eerlijk is eerlijk ik was trots als een pauw van de week toen mijn zoontje zei : Pappa ik ga nooit voor een baas werken .
Ja idd 24/7/365 je bent er dag en nacht mee bezig, alles voor een goed pensioen, vrij zijn
Je kinderen hoe klein ook zien echt wel wat je er voor doet, hoe ouder ze worden gaan ze zich steeds meer daar mee bezighouden.
Jij bent hun voorbeeld dat het anders kan, en trots mag je zeker zijn

• #142.771
LEAVE STEPHANIE ALONE!!!!

tenor.gif

• #142.772
Er is nergens meer groene aanslag verwijderaar te koop en schoonmaalazijn vind ik te erg stinken, maar ik heb nog flink wat kilo's citroenzuur in mijn schuur staan, dus daar heb ik mijn tuintegels mee schoon gemaakt. Aan het einde van de middag even de tegels nat sproeien met de tuinslang, flink wat citroenzuur er over strooien, de bezem er overheen om het goed op te laten lossen en te verdelen en dan lekker zijn werk laten doen. Tot zover precies zoals ik het in gedachten had, totdat ik vanavond de deur uitstapte om naar mijn werk te gaan. Ik heb denk ik iets te veel citroenzuur gebruikt. over de tegels in de voortuin ligt ene mooi plaklaag :D, morgen maar even kijken hoe ik dat netjes weg krijg. Ik denk wel dat de tegels straks blinkend schoon zijn.

• #142.774
Er is nergens meer groene aanslag verwijderaar te koop en schoonmaalazijn vind ik te erg stinken, maar ik heb nog flink wat kilo's citroenzuur in mijn schuur staan, dus daar heb ik mijn tuintegels mee schoon gemaakt. Aan het einde van de middag even de tegels nat sproeien met de tuinslang, flink wat citroenzuur er over strooien, de bezem er overheen om het goed op te laten lossen en te verdelen en dan lekker zijn werk laten doen. Tot zover precies zoals ik het in gedachten had, totdat ik vanavond de deur uitstapte om naar mijn werk te gaan. Ik heb denk ik iets te veel citroenzuur gebruikt. over de tegels in de voortuin ligt ene mooi plaklaag :D, morgen maar even kijken hoe ik dat netjes weg krijg. Ik denk wel dat de tegels straks blinkend schoon zijn.
Ga gewoon azijn halen, geurtje is na een nachtje weg

• #142.777
  • #142.779
ver de tegels in de voortuin ligt ene mooi plaklaag :D, morgen maar even kijken hoe ik dat netjes weg krijg. Ik denk wel dat de tegels straks blinkend schoon zijn.
In heb wel ervaringen met plaklagen. Meestal op m'n toetsenbord.

• #142.780
Terug
Naar boven