Leeuwarden1998
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 21%
Huts! diploma binnen gesleept! taart voor elke dikz*k.
Van harte!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huts! diploma binnen gesleept! taart voor elke dikz*k.
Hahahahaha, leukste vak? Pauze.... Heb je geen les...... GeweldigHelemaal rechts ben ik. Weet nogsteeds niet wat ik moet in het leven maar leef nog wel.
2005 ish
![]()

Wel eerlijkHahahahaha, leukste vak? Pauze.... Heb je geen les...... Geweldig![]()
![]()
![]()
![]()

Nee vmbo he... domme mensenLeukste vak, Spanje. Nederlands hadden jullie blijkbaar niet

Trek jij je daar ook op af? Zo voelt het af en toe wel bij de wat slimmere mensen.Het voordeel van meer domme mensen is dat de intelligente individuen automatisch intelligenter worden.
Het voordeel van meer domme mensen is dat de intelligente individuen automatisch intelligenter worden.

Best een intelligent antwoord voor een niet zo slimme jongen.Ze worden niet intelligenter, ze lijken alleen intelligenter.... Zo wordt ik niet dommer als er meer intelligentere mensen zijn, alleen lijk ik wel steeds dommer![]()
![]()
![]()
![]()

Wie zegt dat ik tot de slimmere behoor?Trek jij je daar ook op af? Zo voelt het af en toe wel bij de wat slimmere mensen.
Het voordeel van meer domme mensen is dat de intelligente individuen automatisch intelligenter worden.

Nee! zegt meteen ook allesHelemaal rechts ben ik. Weet nogsteeds niet wat ik moet in het leven maar leef nog wel.
2005 ish
![]()
doorgesnoven naar de h**ren gaan en gewoon een uur praten. Wel wat gedaan maar werd niet hard.
Ze worden niet intelligenter, ze lijken alleen intelligenter.... Zo wordt ik niet dommer als er meer intelligentere mensen zijn, alleen lijk ik wel steeds dommer![]()
![]()
![]()
![]()
Het gemiddelde IQ is per definitie 100.Je moet wel heel dom zijn om tot deze conclusie te komen![]()
Kort maar krachtig
Ik had ook in Helmond moeten wonendus ik ben met mijn 117 een klein beetje slimmer dan de rest ,niet slecht voor een tokkie
Best een intelligent antwoord voor een niet zo slimme jongen.![]()