Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #142.883
Wat is het voordeel van een premium accoun?

• #142.885
Net toch maar de schaar gepakt en haar geknipt van mijn man... Ik was zeer huiverig gezien de foto's en filmpjes op internet...
Maar het ziet er nog redelijk netjes uit ook :roflol: zal de kapper waarschijnlijk anders over denken :p
Maar hij is in ieder geval tevreden. :)

Zo zie je maar wat Corona doet... nieuw talent... :rolleyes:

• #142.886
Net toch maar de schaar gepakt en haar geknipt van mijn man... Ik was zeer huiverig gezien de foto's en filmpjes op internet...
Maar het ziet er nog redelijk netjes uit ook :roflol: zal de kapper waarschijnlijk anders over denken :p

Mannen doen meestal vlug alsof ze tevreden zijn tegenover hun vrouw...

• #142.887
  • #142.888
Goed bezig marina !
Echt geknipt of de helft met de tondeuse ?
Ik vind tondeuse wel makkelijk voor de nek.

• #142.889
Goed bezig marina !
Echt geknipt of de helft met de tondeuse ?
Ik vind tondeuse wel makkelijk voor de nek.
Puur huis tuin en keuken schaar :roflol:
Het is veel te lang voor tondeuse. Zo kort staat m niet. :o
Nek ook geknipt en daarna met scheermesje.

• #142.890
🤞🥺
IMG_20200424_075743.jpg

• Like
Waarderingen: LM
  • #142.896

En uw man wrs ook :lol:

• #142.898
:p

Maar even naar een Basic Fit over de grens zit er niet echt in dus voor de Nederlanders, al moeten de kuurders zich sowieso afvragen of dat wenselijk is met de Belgische AAS Gestapo en hun belachelijke boetes :emo:

• #142.899
:p

Maar even naar een Basic Fit over de grens zit er niet echt in dus voor de Nederlanders, al moeten de kuurders zich sowieso afvragen of dat wenselijk is met de Belgische AAS Gestapo en hun belachelijke boetes :emo:
Waarschijnlijk staat de Gestapo te trappelen om bij de basic fits in de grensstreek Nederlanders te naaien, dus wat hun betreft mogen de sportscholen en de grenzen open

• #142.900
Ik heb mn abbo in Nederland lopen, nog altijd fucked dus :p

Terug
Naar boven