- Waardering
- 4.301
- Lengte
- 2m01
Bij mij ookvandaag laatste dag premium bij mij
mss ander account proberen :')
. Ben nog aan het twijfelen of ik de moeite ga nemen om nog een email adres aan te maken.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij ookvandaag laatste dag premium bij mij
mss ander account proberen :')
. Ben nog aan het twijfelen of ik de moeite ga nemen om nog een email adres aan te maken.10 minute mail? Google maar ffBij mij ook. Ben nog aan het twijfelen of ik de moeite ga nemen om nog een email adres aan te maken.
Gratis chat met mij
zal de kapper waarschijnlijk anders over denken 

Mannen doen meestal vlug alsof ze tevreden zijn tegenover hun vrouw...Net toch maar de schaar gepakt en haar geknipt van mijn man... Ik was zeer huiverig gezien de foto's en filmpjes op internet...
Maar het ziet er nog redelijk netjes uit ookzal de kapper waarschijnlijk anders over denken
Maar hij is in ieder geval tevreden.
Zo zie je maar wat Corona doet... nieuw talent...![]()
Nou niet bepaald... hij is echt een mierenneuker op veel punten en ik ben makkelijker.Mannen doen meestal vlug alsof ze tevreden zijn tegenover hun vrouw...

Puur huis tuin en keuken schaarGoed bezig marina !
Echt geknipt of de helft met de tondeuse ?
Ik vind tondeuse wel makkelijk voor de nek.

You think?
Dit gaat over sportclubs zoals voetbalclubs etc... niet over gyms. Dat is nog een verhaal apart.

Hope’s a b*ch...

Neen hoor niks apart verhaal. allemaal 1 pot nat.
Dit gaat over sportclubs zoals voetbalclubs etc... niet over gyms. Dat is nog een verhaal apart.

Net toch maar de schaar gepakt en haar geknipt van mijn man... Ik was zeer huiverig gezien de foto's en filmpjes op internet...
Maar het ziet er nog redelijk netjes uit ookzal de kapper waarschijnlijk anders over denken
Maar hij is in ieder geval tevreden.
Zo zie je maar wat Corona doet... nieuw talent...![]()

Alleen langs de grens hoorLekker belangrijk, het is in Belgie en daar zijn jullie nogal uptight langs de grens![]()

Waarschijnlijk staat de Gestapo te trappelen om bij de basic fits in de grensstreek Nederlanders te naaien, dus wat hun betreft mogen de sportscholen en de grenzen open
Maar even naar een Basic Fit over de grens zit er niet echt in dus voor de Nederlanders, al moeten de kuurders zich sowieso afvragen of dat wenselijk is met de Belgische AAS Gestapo en hun belachelijke boetes![]()