Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #142.901
  • #142.902
🤞🥺
IMG_20200424_075743.jpg

Ik denk dat sportscholen wel echt als allerlaatste weer open mogen.
Ook omdat er wel een beetje stigma is tegen mensen die serieus trainen. "Gewoon beetje handlopen is ook trainen hurdur'

Zou me niks verbazen als er pas in Juli weer gyms open gaan.

• Wow
Waarderingen: Vonk
  • #142.903
Dat lijkt me ook sterk. Zeker als je naar Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland kijkt. Daar is ook nog geen sprake, nu ja beperkte, opening van hun grenzen.

Er is vanuit Nederland geen enkele beperking om Duitsland in te kunnen, ik doe dit bijna dagelijks en zie nergens grenscontroles. Alleen rond de pasen is er wat meer aandacht aan besteed, maar daar is nooit actief opvolging aan gegeven anders dan dat de Marechaussee in NL controleert en adviseert, maar niemand de toegang naar Nederland ontzegt. De deelstaten die Quarantaines toeschrijven aan mensen die langer dan 48 of 72u uit Duitsland weg zijn geweest lijkt ook geen enkele controle op te zijn. Het zijn denk ik vooral waarschuwende maatregelen die bij het overgrote deel van de mensen genoeg angst inboezemt en waardoor men thuisblijft of elders in eigen land heil zoekt voor ontspanning en/of recreatie.

Tjechië wil de rest van het jaar haar grenzen gesloten houden, maar daar roept het volk om in elk geval de mogelijkheid open te laten voor vakantiereizen naar bijvoorbeeld Kroatië. Oostenrijk, Frankrijk, Spanje en Italie zullen zeer zeker terughoudender blijven, wellicht ook Denemarken en de andere Scandinavische landen.

• #142.904
Ook omdat er wel een beetje stigma is tegen mensen die serieus trainen. "Gewoon beetje handlopen is ook trainen hurdur'

Mij ook niet eigenlijk, sowieso bij elke versoepeling zal er 2-3w gewacht worden om de eventuele effecten ervan te kunnen beoordelen. Als er een maatregel bij zit die druk op de zorg ketel zet omdat die versoepeld is, dan ben je zo alweer 6-8w verder voor een eventuele mogelijk nieuwe versoepeling... :spaz:

• #142.905
binnen 20 min mijn laatste eindexamen verdedigen. op skype wel relaxed in je eigen comfort zone.
deze binnen slepen is diploma ook binnen.

• #142.906

De standaard opmerking 'van zwaar werk wordt je ook breed'

Terug
Naar boven