AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #143.281
Een collega vanmij had ook corona opgelopen. Hij had zware koorts maar na 3 dagen voelde hij zich iets beter en op die dag werd hij gebelt en was hij positief verklaard maar voor hem leek het op een normale koorts dus zijn reactie was nogal krom. Hij had blijkbaar een goede weerstand en kwam ie na 4 weken weer werken
Super. Ik ben op zich niet zo slecht. Ik heb ademnood maar enkel als ik uit mijn bed kom.... dus zolang ik blijf liggen is het verdraaglijk. Saturatie is 89 dus dat ik te laag en dat moet in de gaten gehouden worden;
Ik heb maar heel weinig koorts en de keelpijn is ook al minder. De spierpijn is ook verdraaglijk. De vermoeidheid is wel het ergst. Ik slaap 20 uren per dag of zo.. en als ik een uur wakker ben lijkt het alsof ik twee dagen niet heb geslapen.. Maar ik heb een zeer lieve vrouw;

• #143.282
Ah, daar hebben we meneer Munchaussen weer. Wat zou het volgende week zijn?

Ik blijf het herhalen, negeer het gerust: er zijn hier meerdere mensen die toegang hebben tot mijn facebookpagina.... daar heb ik dit nieuws ook gedeeld. Mijn vrouw en collega's van het werk lezen deze berichten op facebook ook. Het zou heel gênant zijn indien zij dat zouden lezen en het niet waar zou zijn.

Laatst bewerkt:
  • #143.283
Het grappige is zelf dat mijn vrouw er een week mee had gelachen:" met jouw geluk... het zou me verbazen moest je niet besmet raken". En inderdaad...
Ook dit blijf ik herhalen... ik kom zo veel absurd uitzonderlijke dingen tegen dat ik steeds meer geloof in de simulatiehypothese... Ik bedoel "trop c'est trop". Dit kan echt geen toeval meer zijn. Ik zou eigenlijk te nuchter en rationeel moeten zijn om dit ook nog maar te overwegen maar als ik kijk naar wat me is overkomen (en mijn hele gezin) dan is het niet meer zo onbegrijpelijk denk ik.

• #143.284
Een collega vanmij had ook corona opgelopen. Hij had zware koorts maar na 3 dagen voelde hij zich iets beter en op die dag werd hij gebelt en was hij positief verklaard maar voor hem leek het op een normale koorts dus zijn reactie was nogal krom. Hij had blijkbaar een goede weerstand en kwam ie na 4 weken weer werken
Ik heb een vriend, Levi, die het ook heeft gehad en hij had het niet echt door. Was een paar dagen zeer moe en ziek en that is it.

• #143.286
zo erg is heel die corona niet hoor mits je gezond bent. i speaken out of ervaring

• #143.287
Ik blijf het herhalen, negeer het gerust: er zijn hier meerdere mensen die toegang hebben tot mijn facebookpagina.... daar heb ik dit nieuws ook gedeeld. Mijn vrouw en collega's van het werk lezen deze berichten op facebook ook. Het zou heel gênant zijn indien zij dat zouden lezen en het niet waar zou zijn.
1589122178485.jpeg

• #143.295
Wat houdt “karma bericht” eigenlijk in?

• #143.300
Ik krijg net de tekst toegestuurd: “een man zonder buik is als de hemel zonder sterren”

al past dit toch misschien beter in het “wat heeft jouw dag verpest” topic :roflol: :roflol:

Terug
Naar boven