MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #143.321
Woon je in een uithoek waar het zo rustig is dat dat kan? In Rotterdam ga voor les 10 nieteens een rotonde over bij wijze van.
Ik zat bij mijn eerste les ook gewoon op de snelweg in rotterdam en over de brienenoordbrug hoor...
Zal wel aan je rijden gelegen hebben :p

• #143.322
Ik zat bij mijn eerste les ook gewoon op de snelweg in rotterdam en over de brienenoordbrug hoor...
Zal wel aan je rijden gelegen hebben :p
Een verstandige rijleraar gaat in ieder geval niet de snelweg op met iemand die nog totaal geen controle heeft over de auto en geen idee heeft hoe goed kijken werkt. Hoop dat dat niet normaal is want anders ben ik vanaf nu bang voor elke lesauto op de snelweg. Wat kan je nou na les 1? Sturen?

• #143.323
Een verstandige rijleraar gaat in ieder geval niet de snelweg op met iemand die nog totaal geen controle heeft over de auto en geen idee heeft hoe goed kijken werkt. Hoop dat dat niet normaal is want anders ben ik vanaf nu bang voor elke lesauto op de snelweg. Wat kan je nou na les 1? Sturen?
Sturen gasgeven remmen was ook het enige wat ik hoefde te doen :p dus dat ging prima

• #143.324
Ik rij wel af en toe dus is niet helemaal nieuw. Vandaar dat alles wel goed ging. Ik woon vrij centraal dus niet echt in een uithoek. Maar ook niet echt te vergelijken met Roffa

• #143.325
Pf aangepast, goodbye regan hello smallgang

• #143.326
1e rijles op een B weg, op en terug schakelen :driving:

• Like
Waarderingen: Apw
  • #143.327
1e rijles op een B weg, op en terug schakelen :driving:
0122_mennen.jpg

• #143.329
Afspraak gemaakt voor de eerste buiten fitness sessie :flexgrin:

• #143.330
Rijden op de snelweg is een van de makkelijkste dingen die er is. Makkelijker dan in de stad waar je op 101 dingen tegelijk moet letten

• #143.333

Na het lezen van dit artikel en de bijhorende commentaren voel ik mij toch zo dom nog niet :)

• #143.338
582 van de BD teruggehad vandaag :bierbang:

Terug
Naar boven