- Waardering
- 10.891
- Lengte
- 1m75
Nice try maar met haar had ik zojuist cursus met haar gebroken nederlandsLiep er een of andere roidkop achter mij die dacht dat ik een vrouw was alleen omdat ik een rokje aan had![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice try maar met haar had ik zojuist cursus met haar gebroken nederlandsLiep er een of andere roidkop achter mij die dacht dat ik een vrouw was alleen omdat ik een rokje aan had![]()
Oke ik ben ook geen hoogvlieger maar jij gaat haar belachelijk maken om haar Nederlands?Nice try maar met haar had ik zojuist cursus met haar gebroken nederlands
Nee was puur om zijn reactieOke ik ben ook geen hoogvlieger maar jij gaat haar belachelijk maken om haar Nederlands?
Jij maakt die meisje belachelijk
Gooi gewoon wat G in haar glas en trek haar de bosjes mee in.
Gelukkig had jij het in de gatenLiep een vrouw voor mij maar ze had niet in de gaten dat haar strakke rokje iets boven der billen was![]()
Hier alvast mijn voorraad klaar.Gooi gewoon wat G in haar glas en trek haar de bosjes mee in.
anders ga je nooit wat bangen
Vaak kut gehad maar dit was gewoon hilarischAltijd grappig dat de jongens die zich online als de grootste spelers voordoen gewoon zielige rukkers zijn die meisjes in het openbaar filmen.
#nohomo
Only bromo.
www.round1network.com
round1network.com - round1network Resources and Information.
round1network.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, round1network.com has it all. We hope you find what you are searching for!www.round1network.com
Of tegen 1 vd 2 strongmannenCelebrity Boxing zou wel leuk zijn rip tegenstander.

10 seconden en ze liggen allebei
Als ze dan praatjes hebben zien we iets dergelijks als dit, maar dan versie 2.0.10 seconden en ze liggen allebei
Leverstoot bij Thor
Ten gevolge van de lockdown werd er gedurende enkele weken geen trappistenbier meer verkocht aan de poort van de Sint-Sixtusabdij in Westvleteren. Na een succesvolle test vorige week hernemen we donderdagavond officieel de verkoop van Trappist Westvleteren.
De bierverkoop blijft uitsluitend gericht op particuliere klanten. Omdat het al zo lang geleden is dat je nog bier kon afhalen, zullen je via de webshop tijdelijk drie kratten kunnen aankopen in plaats van twee.

Kan ik het derde kratje van je overnemen?