XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #143.681
e7d5770c1ae481a547a305a3cc14007f.jpg
Speelde dat zich niet af in een stuk wat nu frankrijk is?

• #143.686
1) VAndaag mijn groene echo bumpers van Rogue ontvangen. Mooi kleur, mooi afgewerkt en correcte bounce.
2) duim doet al veel minder pijn. Binnen een paar dagen kan ik wellicht al terug nijpen. Morgen eens proberen deadliften.
3) scholen gaan terug open: ondanks het feit dat ik zeer kwaad ben op het feit dat de overheid liegt en de scholen opent onder valse verklaringen, ben ik blij dat ik mijn leerlingen ga terugzien. Ik heb die kleine patatters gemist.
Jammer dat ze me nog geen knuffel mogen geven... Yeah I said it!

• #143.688
Edit: het weer.

Laatst bewerkt:
  • #143.689
*lol* :roflol:
op tv...
"voor een kwartje "voel-ie"
"voor een gulden "mag-ie"

• #143.690
20200531_131113.jpg

• #143.691
Eens een keer niet geborreld op een zaterdagavond en nu heerlijk op de zondag een training gedaan!! Moet zeggen, best heerlijk!! :heart:

• #143.693
Eens een keer niet geborreld op een zaterdagavond en nu heerlijk op de zondag een training gedaan!! Moet zeggen, best heerlijk!! :heart:
Naar het schijnt is het beter te trainen met een kater dan trainen en dan in zuip vliegen.

Persoonlijk merk ik geen verschil.

• #143.694
Joepie!
IMG_20200530_093957.jpg

• #143.695
M’n moeder heeft een broodrooster in huis gehaald. Geen idee wat daar de toegevoegde waarde van is...

Dan had ik toch echt liever een contact grill gehad, kan je ook nog lekker groente / vlees grillen.

Dat terzijde wel lekker een geroosterd broodje met ei en cheddar gehad. Moet zeggen dat het heerlijk was!

Iemand nog meer toepassingen voor broodroosters?
:scratch:

• #143.698
Vanmorgen een wielrenner geholpen, hij stond langs de weg met een lekke band.
Even gevraagd of alles goed ging.
Hij kreeg zijn band niet opgepompt met een patroon, ff pompje uitgeleend, en na een beetje lucht inde band, pakte de patroon wel.
Mooi man, beetje fietsen voor de fun. :D

Terug
Naar boven