XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #143.664
€1300 terug gekregen van de belastingen.
Belastingen trek ik ook altijd wel iets terug, maar nu door jobverandering deze maand een loon gehad wat ongeveer 35% is van mijn gewoon loon. En dat in de maand dat normaal vakantiegeld komt en ik dus iets kan bijsparen. Zal wel weer voor volgend jaar zijn.
Snap toch nog niet altijd die regeling van terugbetalen van vakantiegeld als je veranderd bent niet goed.

• #143.665
Belastingen trek ik ook altijd wel iets terug, maar nu door jobverandering deze maand een loon gehad wat ongeveer 35% is van mijn gewoon loon. En dat in de maand dat normaal vakantiegeld komt en ik dus iets kan bijsparen. Zal wel weer voor volgend jaar zijn.
Snap toch nog niet altijd die regeling van terugbetalen van vakantiegeld als je veranderd bent niet goed.
je kan de vakbond daar over informeren
of het bedrijf een specificatie vragen v d berekening

• #143.666
Cutkuurtje als 1 juli gyms openen. Misschien logje

• #143.668
MACBOOK DOET HET WEER! :cheer:

• #143.671

De manier waarop ze de kinderopvang toeslag hebben geregeld. Daar klopte weinig van, kan gebeuren. Maar dat ze dan niet luisteren naar de mensen die ' waarschijnlijk ' in hun recht stonden. Dat is verwerpelijk. Veel van die mensen zijn zwaar in de problemen gekomen, soms jaren lang. Ongelooflijk gepruts en arrogante houding van de belastingdienst.

• #143.672
je kan de vakbond daar over informeren
of het bedrijf een specificatie vragen v d berekening
Vriendin is boekhouder dus zal het haar wel eens vragen. Vakbond is geen optie. In mijn sector krijg je het als leidinggevende niet zo snel voor elkaar iets aan de vakbond te vragen. Of ik moet me aansluiten maar dan zijn de kansen om door te groeien weeral verkleind...
Ik dacht nochtans dat ik het doorhad, maar ben gewoon twee keer veranderd op nog geen jaar tijd (faillissement vorige bedrijf) waardoor het wss wat complexer ligt. Heb gewoon een mail gestuurd om te vragen of het wel klopt. Dan wordt het door hen nog eens nagekeken en hoop ik dat ze verkeerd waren :D

• #143.673
De manier waarop ze de kinderopvang toeslag hebben geregeld. Daar klopte weinig van, kan gebeuren. Maar dat ze dan niet luisteren naar de mensen die ' waarschijnlijk ' in hun recht stonden. Dat is verwerpelijk. Veel van die mensen zijn zwaar in de problemen gekomen, soms jaren lang. Ongelooflijk gepruts en arrogante houding van de belastingdienst.
.....en ze komen er mee weg, (gewoon crimineel gedrag)

• #143.674
M’n moeder heeft een broodrooster in huis gehaald. Geen idee wat daar de toegevoegde waarde van is...

Dan had ik toch echt liever een contact grill gehad, kan je ook nog lekker groente / vlees grillen.

Dat terzijde wel lekker een geroosterd broodje met ei en cheddar gehad. Moet zeggen dat het heerlijk was!

Iemand nog meer toepassingen voor broodroosters?

• #143.675
M’n moeder heeft een broodrooster in huis gehaald. Geen idee wat daar de toegevoegde waarde van is...

Dan had ik toch echt liever een contact grill gehad, kan je ook nog lekker groente / vlees grillen.

Dat terzijde wel lekker een geroosterd broodje met ei en cheddar gehad. Moet zeggen dat het heerlijk was!

Iemand nog meer toepassingen voor broodroosters?
Je bad opwarmen als je er al een tijdje in zit en het water koud begint te worden

• #143.679
Iemand bij de appie noemde me een viking 😊
e7d5770c1ae481a547a305a3cc14007f.jpg

Terug
Naar boven