MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #143.641
Die 15km was ook zeker geen max. En moet toegeven heb niet voor niets altijd blessures :roflol: mentaal is het soms gewoon even heel erg fijn om je lijf compleet leeg te trekken. Dat is mijn mening iig.
Ik ben benieuwd wat je zou kunnen lopen als je er echt voor traint. Zeker toptijden..

Op wedstrijden en in de gym ging ik wel vaak maximaal..

• #143.642
Ik ben benieuwd wat je zou kunnen lopen als je er echt voor traint. Zeker toptijden..

Op wedstrijden en in de gym ging ik wel vaak maximaal..
Nah denk het niet. Ben inmiddels bejaard, dus die tijd heb ik gehad hahaha.

• #143.643
  • #143.644
  • #143.647
Die 15km was ook zeker geen max. En moet toegeven heb niet voor niets altijd blessures :roflol: mentaal is het soms gewoon even heel erg fijn om je lijf compleet leeg te trekken. Dat is mijn mening iig.
ik ging een keer hard lopen met mijn vrouw , wat zij beschreef als een runners high voelde voor mij aan als een hart aanval en hersenbloeding . Doe mijn petje af voor mensen die wel kilometers kunnen vreten .

• #143.650
Heb jij nu nog last van zeker. :p
ja dagelijks , ik laat mijn zoontje elke dag sprinten hij wil explosiever als middenvelder zijn en pa sprint mee maar na 5 sprintjes gaat pa op het bankje zitten en timed hij zoon lief .word ook elke dag uit gelachen door mijn vrouw als we terug naar binnen komen :P

• #143.651
ik ging een keer hard lopen met mijn vrouw , wat zij beschreef als een runners high voelde voor mij aan als een hart aanval en hersenbloeding . Doe mijn petje af voor mensen die wel kilometers kunnen vreten .
1x ook hard gelopen, heb er nog een trauma van.

• #143.653
Dankje :cool:

Ik vind het nog steeds afzien. Maar je went er we aan. Mijn lichaam inmiddels ook. Afgelopen week 14 kilometer gerend.

Maar kan niet wachten tot de gym weer open is. Zal wel blijven hardlopen, ik merk dat mijn lichaam toch we lekker gaat op cardio. Het enorm fitte gevoel wat je opbouwt is toch wel erg fijn.

• #143.654
Eindelijk weer vanille aroma kunnen vinden in de winkel direct maar 3 stuks meegenomen
1590650830121742819287.jpg

Laatst bewerkt:
  • #143.655
Vandaag een bonus gekregen wegens uitzonderlijke prestatie. Ik hoorde dat de gyms toch eerder open gaan en nog een vervelend persoon op z’n nummer gezet vandaag. Wat wil een mens nog meer.
Gefeliciteerd. Genoeg voor een nieuwe Prada tas of koptelefoon? Ben wel benieuwd naar de uitzonderlijke prestatie.:P
Edit: was gewoon een serieuze vraag.

Laatst bewerkt:
  • #143.656
€1300 terug gekregen van de belastingen.

Terug
Naar boven