- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Redelijk, wel moet ik op mijn woorden passen en gaan we een vrij drukke week in met 4 dagen bezoek ivm de verjaardag van de jongste en de coronamaatregel.2 pilsjes vandaag
hoe gaat het met de vrouw?
en je brandwond?

voldoet ie aan al je eisen? fotootje
fotootje volgt nogZou dat zadel horizontaal zetten. Die punt omhoog is niet bevordelijk voor de testosteron.

das een koopje...en doet ie ut ook?

goeie deal man ik bied €50ach goed zat. Ik zal te zijner tijd het één en ander moeten vervangen maar dat is nog altijd veeeeeel goedkoper dan een goede nieuwe kopen. Zo’n frame gaat lang mee.

Mooie fiets voor dat geld. Als de versnellingen en tandwielen nog voldoen zeker een mooi koopje (fietst o zo veel fijner dan een stadsfiets, heb zin om er ook eentje te zoeken
)Mooie fiets voor dat geld. Als de versnellingen en tandwielen nog voldoen zeker een mooi koopje (fiets o zo veel fijner dan een stadsfiets, heb zin om er ook eentje te zoeken)
Alles wat ik zie van fietsen rond de 50 euro zijn gewoon een hoop roestIs dat zelfs een volwassen model
Vind het er wel nog leuk uitzien anyway.