MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (16 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

Schwarzeneggertje

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Voor de lol eens een kogelstootkogel geworpen buiten de gym, terwijl wat crossfitters wat aan het whateveren waren ermee. Smijt ik hem recht door de struiken in de beek, niet zo recht maar toch redelijk ver.

Hoe zou je met kogelstoten kunnen beginnen? Mogelijk heb ik een roeping gemist, ik zou wel eens willen zien of ik me met atleten kan meten.

Om te beginnen moet je het ding ff wegen om te kijken of je geen kinder/dameskogel van 5kg hebt, maar een echte van 7,25kg.

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Lengte
1m97
Massa
127kg
Vetpercentage
16%
Om te beginnen moet je het ding ff wegen om te kijken of je geen kinder/dameskogel van 5kg hebt, maar een echte van 7,25kg.

Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. :roflol:

Mogelijk moet ik me eens inlezen eerst. Hadden we op dit forum geen prostaatstoter?

Laatst bewerkt:

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Lengte
1m97
Massa
127kg
Vetpercentage
16%
Ik kan je wel tips geven m.b.t. het stoten van ballen. Maar ik weet niet of dat de tips zijn die jij zoekt. :o

Nou nee maar mat wil altijd meer balstoten, ik ben zn wingman.

Schwarzeneggertje

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt. :roflol:

Mogelijk moet ik me eens inlezen eerst. Hadden we op dit forum geen prostaatstoter?

Ik heb er 1 liggen van toen ik nog D- of C-junior was. Weegt slechts 5kg en ik kan er nu haast mee gooien alsof het een tennisbal is. Als je daar 20m mee stoot is dat niet zo bijzonder voor een man van meer dan 100kg. 7,25kg ver stoten is een ander verhaal.

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Lengte
1m97
Massa
127kg
Vetpercentage
16%
Ik heb er 1 liggen van toen ik nog D- of C-junior was. Weegt slechts 5kg en ik kan er nu haast mee gooien alsof het een tennisbal is. Als je daar 20m mee stoot is dat niet zo bijzonder voor een man van meer dan 100kg. 7,25kg ver stoten is een ander verhaal.

130kg nu...
En de bal was rose, ik heb geen flauw benul hoeveel die weegt, ik denk idd zo'n 5kg.
Dus 7.25kg is het officiele gewicht, ga ik ineens bestellen.

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
door met name jou, thuggish de Rukker en de rest van het forum stond ik miljoenen in de min. Ook een prestatie op zich.

waar is die ouwe uitkering trekker eigenlijks ?
Ik gaf alleen pluskarma ouwe.

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
De coronacrises is ook wereldwijd de periode waarin bodybuilders een recordhoeveelheid kilometers hebben gefietst, gewandeld en hardgelopen. :roflol:

En niet te vergeten speeltuinen onveilig hebben gemaakt. :roflol:

Blij als we over twee weken weer gewoon onzelf kunnen opsluiten in gyms. Kunnen de kinderen weer in de klimrekken in de speeltuinen hangen, en de hardlopers en wielrenners het asfalt domineren.
Ja, het is bizar. Overigens ga ik beginnen met 2x krachttraining FB om het lichaam even rustig te laten wennen. En dan nog een keer hardlopen en fietsen erbij en als er tijd is nog een extra keer hardlopen of fietsen. Als het weer straks weer slecht wordt ga ik weer wat meer krachttraining doen. Ik begin met SL 5x5, en ga dan langzaam wat assistentie erbij doen.

Dit alles in de hoop dat de herstelde blessures wegblijven en mijn pezen, aanhechtingen en ligamenten dan deze winter mee willen werken.

Robin

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
14 feb 2019
Lengte
1m80
Gegroet, fanboy van Greg Douchette weer.
5:45 probeert hij Nederlands te praten, doet t beter dan de mensen uit Almere :angstig:

vntl

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 mei 2009
Lengte
1m85
Massa
102kg
Vetpercentage
7%
Gegroet, fanboy van Greg Douchette weer.
5:45 probeert hij Nederlands te praten, doet t beter dan de mensen uit Almere :angstig:
Greg is wel entertaining met ze geschreeuw :)

IRONic Drunker

♫♪→(C2H5OH)← ♪♫
Elite Member
Lid geworden
1 mei 2012
ja best fijn dat hij zich zo kan inleven, maar die stem.

giphy.gif

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Lengte
1m97
Massa
127kg
Vetpercentage
16%

hij speelt een typetje, bij zn oude stuff doet hij normaal, krijgt hij ook geen views want hij is geen dokter.

Zijn cookbook zuigt ook anus.

RonReves

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
hij speelt een typetje, bij zn oude stuff doet hij normaal, krijgt hij ook geen views want hij is geen dokter.

Zijn cookbook zuigt ook anus.

:haha:

Kun jij wel of niet de Engelse taal verstaan ?
Of begrijp je hem gewoon niet, kan ook ?
Jij speelt toch ook een typetje hier, wat is daar op tegen? Het is 2020, je mag zelluf weten wat jij bent, een jongen, een meisje, een cirkel etc.
Dat boek is perfect, sommige ingrediënten hebben we hier niet. Ik ben geen keuken :whiteknight: maar die recepten zijn goed te doen. Hoorde je de swhooosch?
Greg is oké. Hij mag wel stoppen met dat gezeur over Jeff Cavalier die ons het ware licht brengt. Jeff Cavalier geeft betere informatie.
J.C Jezus
J.C Johan
J.C jeff

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Lengte
1m97
Massa
127kg
Vetpercentage
16%
:haha:

Kun jij wel of niet de Engelse taal verstaan ?
Of begrijp je hem gewoon niet, kan ook ?
Jij speelt toch ook een typetje hier, wat is daar op tegen? Het is 2020, je mag zelluf weten wat jij bent, een jongen, een meisje, een cirkel etc.
Dat boek is perfect, sommige ingrediënten hebben we hier niet. Ik ben geen keuken :whiteknight: maar die recepten zijn goed te doen. Hoorde je de swhooosch?
Greg is oké. Hij mag wel stoppen met dat gezeur over Jeff Cavalier die ons het ware licht brengt. Jeff Cavalier geeft betere informatie.
J.C Jezus
J.C Johan
J.C jeff

Ik heb letterlijk gezegd wat je moet doen om de "echte" Greg te zien, blijkbaar is dat iets boven je petje dus ik post het hier. Nog geen 10k views.

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Ik heb letterlijk gezegd wat je moet doen om de "echte" Greg te zien, blijkbaar is dat iets boven je petje dus ik post het hier. Nog geen 10k views.

Dit is zijn broer die niet aan de meth zit.

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Lengte
1m97
Massa
127kg
Vetpercentage
16%
Rapportje gekregen. Goeie puntjes. Vakantie.

Juplaaaa

Tippidytoppers ouwe, goede vakantie en andere homofiele activiteiten!
:bj:

• Heart
Waarderingen: mat
Naar boven