XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (44 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Da's slim, minder uitgegeven is meer overhouden. Zo worden tattas rijk.
    Rijk worden is nog steeds niet gelukt, maar wel heel lekker eten voor redelijk weinig geld :p
    Als ik morgen de euromillions win zou ik nog steeds verschillende producten van de aldi en lidl dagelijks willen (al zou ik dan wel niet meer elke week zelf mijn boodschappen gaan doen :p)
     
    Jij bent wel een raar typetje

    Ik ken de oudere filmpjes, ook als hij met anderen traint is hij veel rustiger.
    Maar ik vind het leuk als hij zijn eigen onderzoek aandraagt met baby nakey and Gerty als onderzoekers. En hoe meer filmpjes ik kijk, hoe gespierder en droger ik wordt. En ik weet nu voor 99% zeker dat als je er beter dan mij bent uitziet, je waarschijnlijk niet naturel bent.

    Ik ben voorzitter van de "Mat wil meer piemel"-fanclub.

    Daarnaast is zijn anti-positivistisch gelul redelijk makkelijk te debunken en mogelijk zelf het slechtste van zijn filmpjes. Gewoon niet te serieus nemen, het is entertainment en opinions vooral.


    De kans dat je er beter uitziet dan mij is zeeeeeeeeeeeeeeero. Ik was zwaarder en droger dan je toen ik 15 was.
     
    Laatst bewerkt:
    Ik ben voorzitter van de "Mat wil meer piemel"-fanclub.


    De kans dat je er beter uitziet dan mij is zeeeeeeeeeeeeeeero. Ik was zwaarder en droger dan je toen ik 15 was.

    Ja logisch, toen ik 15 was, duurde het nog 3 jaar voordat jij geboren werd, je was samen met je moeder wel zwaarder denk ik, … huh ??? hoe heet je moeder eigenlijk ?
     
    Ja logisch, toen ik 15 was, duurde het nog 3 jaar voordat jij geboren werd, je was samen met je moeder wel zwaarder denk ik, … huh ??? hoe heet je moeder eigenlijk ?
    Ben je haar al weer vergeten?? :thinking:
     
    Groei lekker
    2042EFCD-D77F-4EB9-B381-E3010880F087.jpeg
     
    maar what's in the box
     
    • Like
    Waarderingen: Onit
    De kleine man krijgt zondag van opa en oma een slackline voor zijn verjaardag dus ff wat in elkaar geflanst om hem op te kunnen spannen in de tuin. Ik ben tevreden, maar als ik chrash dan zie lassen vind ik het wel jammer dat die ouwe van mij me dat nooit heeft geleerd.
    0891DCE4-E91B-4FD3-8321-507F30F07004.jpeg
    B0C8AC86-3355-49EE-A8EA-CBCBE33D3C23.jpeg
     
    You sure dat het voldoende stevig is?
     
    Back
    Naar boven