MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

2z9eept.jpg

Dat en mijn nieuwe:

Nokia-5230.jpg

Die ik dus wel meteen de eerste nacht online hield waardoor mijn prepaid tegoed nu op is :(

Ik heb in totaal 117 prijzen gewonnen bij een drogisterij op het internet, zonder ook maar 1 actie coupon te hebben gekocht.
Ben benieuwd of ze die prijzen ook daadwerkelijk op gaan sturen. :roflol:

Eindelijk een goed idee voor mijn misschien wel toekomstige tatoeage!

Los Lobos, wat een ****ing geweldige band is dat toch ook.

DrogisterijX hadden een actie waar je ongelimiteerd codes kon opgeven en kon je gelijk zien of je een prijs had gewonnen, dus toen heb ik een programmaatje geschreven die steeds andere codes uit probeerde en die verzoeken naar hun server verstuurde.
Ze haden wel een 1 of ander soort captcha draaien, maar die was simpel te omzeilen, aangezien het steeds een rekensommetje was.

DrogisterijX hadden een actie waar je ongelimiteerd codes kon opgeven en kon je gelijk zien of je een prijs had gewonnen, dus toen heb ik een programmaatje geschreven die steeds andere codes uit probeerde en die verzoeken naar hun server verstuurde.
Ze haden wel een 1 of ander soort captcha draaien, maar die was simpel te omzeilen, aangezien het steeds een rekensommetje was.

nice:D denk je dat ze het gaan opsturen?? je had tot 5 moeten gaan ofzo 170 is teveel. en nu krijgt de maker van dat opstuur systeem waarschijnlijk ook op zn kop

:roflol:

wat heb je allemaal gewonnen dan ? ^^

nice:D denk je dat ze het gaan opsturen?? je had tot 5 moeten gaan ofzo 170 is teveel. en nu krijgt de maker van dat opstuur systeem waarschijnlijk ook op zn kop
Dat weet ik niet, heb natuurlijk ook niet mijn eigen adres opgegeven en natuurlijk ook niet vanaf mijn eigen netwerk gedaan.

Hoor het snel genoeg wel als diegene wat ontvangen heeft. :D
:roflol:

wat heb je allemaal gewonnen dan ? ^^
Dat weet ik niet precies, het programmatje heeft een x aantal matches gehad.
Ik denk veel zeepjes en body lotion, en dat soort ongein.

Dat weet ik niet, heb natuurlijk ook niet mijn eigen adres opgegeven en natuurlijk ook niet vanaf mijn eigen netwerk gedaan.

Hoor het snel genoeg wel als diegene wat ontvangen heeft. :D

Dat weet ik niet precies, het programmatje heeft een x aantal matches gehad.
Ik denk veel zeepjes en body lotion, en dat soort ongein.

??? internet cafe of van de buren?

Tor natuurlijk, of een eigen opgezette bot-netwerk:P

net de perfecte drol gedraaid :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:hedbang:

Ik heb een ps3 gekocht :woot: Nu even die twee lowbudgetgames die ik erbij heb gekregen verkopen en dan fifa 10 kopen. Ik ben niet echt een gamer, maar af en toe een spelletje is altijd leuk :)

Bench-pr : 2x150 . Totaal niet zien aankomen eigenlijk .

Loca gaat niet trouwen!

• Like
Waarderingen: Loca
junkfoood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eindelijk de regen hmmmm

Terug
Naar boven