MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik heb een helicopter op m'n dakterras, best handig als ventilator.

Ja man ! :D, hij was gisteren gewoon aan het transformeren !

En?Gegained?:roflol:

Btw OT voor ik het vergeet.

Vandaag 2 chicks leren kennen op het strandje, één wat forsere en één die een halve kop groter is dan ik:(
Allebei superaardig en leuke gesprekken en insmeersessies gehad en morgen om 10 uur afgesproken:)

Laatst bewerkt:
En?Gegained?:roflol:

Btw OT voor ik het vergeet.

Vandaag 2 chicks leren kennen op het strandje, één wat forsere en één die een halve kop groter is dan ik:(
Allebei superaardig en leuke gesprekken en insmeersessies gehad en morgen om 10 uur afgesproken:)

Nice catch ouwe :o

Pokemon.gif

Je meent het...............je zit me toch niet in de zeik te zetten vanwege 'm'n dakterras' hè?:eek:
Ik probeerde contact met je te leggen, maar aangezien ik nogal verlegen aangelegd ben liet ik je met mijn favoriete openingszin zelf het gesprek beginnen. :o
Ik hoop niet dat je boos op me bent dat ik je eigenlijk gebruikt heb min of meer.

Groetjes en veel liefs,
bekjam

Ik probeerde contact met je te leggen, maar aangezien ik nogal verlegen aangelegd ben liet ik je met mijn favoriete openingszin zelf het gesprek beginnen. :o
Ik hoop niet dat je boos op me bent dat ik je eigenlijk gebruikt heb min of meer.

Groetjes en veel liefs,
bekjam

Playerrrrr:D

Pffff, nou gelukkig maar. Fijn dat je het even hebt opgehelderd. Ben er zo blij om. Jeeeee, scheelt weer slapeloze nachten.

"Ongecertificeerd poedelpoezevasthouder met redelijke praktijkervaring."

DIT! Hahaha :D

dat het weekend is en dat ze mooi weer voorspellen voor het weekend :D

Terug
Naar boven