- Waardering
- 10.924
- Lengte
- 1m75
Jazeker. Test tren mast oxy
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jazeker. Test tren mast oxy
Nou, nu beetje spierpijn. Dat is heel lang geleden!Vandaag na tijden weer in de sportschool. Flink gedeload en nu weer rustig opbouwen.
Was echt lekker! Morgen spierpijn van squatten. Bovenlichaam was heel licht.
Nouja. Was echt erg fijn en nu ben ik blij.
Ga de komende weken beetje rondkijken maar vind even vakantie ook niet zo'n ramp.Was ook te slecht.
Ben je al aan het kijken voor een baan in die branche op dat niveau of door voor je Master?
Vandaag laatste schooldag afgesloten. Dit jaar alle examens met een voldoende afgerond en nu veel train plezier tijdens zomervakantie
Proficiat!Vandaag laatste schooldag afgesloten. Dit jaar alle examens met een voldoende afgerond en nu veel train plezier tijdens zomervakantie
Vandaag laatste schooldag afgesloten. Dit jaar alle examens met een voldoende afgerond en nu veel train plezier tijdens zomervakantie
Ik zeg bmw i8Zo, ik mag een nieuwe leasebak gaan kiezen. Nu ook echt bestellen enzo.... altijd leuk, andermans geld uitgeven![]()
CEO mag er niet in rijden?Nah, volvo xc40 is het plan, full electric wel trouwens. Scheelt me heel, maar dan ook heel veel bijtelling. i8 is helaas geen mogelijkheid, mooie auto wel, wij mogen dat soort auto's niet rijden in onze leasepool (geeft verkeerde indruk). En een i8 is leuk, maar ik wil met gezin ook gewoon een weekje ergens op vakantie kunnen.
Overigens is hij ook behoorlijk boven mijn leasebudget. Maar alsnog - zelfs de CEO zou deze niet mogen rijden.
En terecht, afschuwelijke auto
Zo, ik mag een nieuwe leasebak gaan kiezen. Nu ook echt bestellen enzo.... altijd leuk, andermans geld uitgeven![]()
afgelopen met baas die voor mij gaat uitmaken wat en hoe ik moet rijden.Nee, hij mag wel de baas zijn, maar ook hij heeft zich te gedragen naar de afspraken die er zijn.
Ik klaag niet hoor. Prima zo.ik werd dat gezeur zo beu op een gegeven moment. Lekker voor mezelf begonnen. Ik rijd lekker overal naar toen in m’n afgeschreven frikandelafgelopen met baas die voor mij gaat uitmaken wat en hoe ik moet rijden.