AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Heerlijk 1 arm biceps curlen met vntl en Shadow Project . En daarna X-box met kaasplankje!
    IMG_20200808_091655.jpg
     
    Voelde me wel wat slapjes naast jou gelukkig maak ik je zo in op de xbox!!!!1!!
    Dank je xD.
    Volgende keer maar m'n truitje aanhouden dan.
    Maar je gaat echt wel goed vooruit hoor.
    Als je deze curls Kan blijven aanhouden 100 sets per week ben je er ook in no time!

    Shadow Project blijft wel de belichaming van een Griekse god uiteraard.
    Enfin hij heeft alvast de baard van eentje.
     
    Het is ook wereld katten dag.

    Dus aan al die mooie poesjes geniet van jullie dag!
     
    Enkel als er alcohol mee gemoeid is.

    Best gek wat het met je lichaam doet. Hartslag is bijvoorbeeld van 76 naar 58 per minuut gegaan, uithouding ligt een stuk hoger... :s

    Netjes man! Respect.
     
    125 strict log pr voor een prima daily max. Eerste keer dat ik wat zwaarder ga op strict log singles dus hoop komende weken nog wel wat gains te maken hierop
     
    Enkel als er alcohol mee gemoeid is.

    Best gek wat het met je lichaam doet. Hartslag is bijvoorbeeld van 76 naar 58 per minuut gegaan, uithouding ligt een stuk hoger... :s
    Ah ja herkenbaar! Alhoewel ik nu bijna 15 jaar gestopt ben, de eerste 13 jaar daarvan dacht ik elke dag aan sigaretten en elke week met de boodschappen of het tanken twijfelde ik om een pakje sigaretten te kopen...
    2 jaar geleden ben ik bezweken en heb ik een pakje gekocht. Ik rook nu alleen met feestjes en partijtjes (laatste keer in januari geweest) maar het idee dat ik een pakje sigaretten heb en kan roken wanneer ik wil geeft me rust...

    Ik merkte vooral dat mijn smaak beter werd en de kleur in mijn gezicht werd minder grauw... ik vind het nogmaals super knap van je! Zet 'm op!
     
    Nice. Zou ik zelf niet kunnen, denk ik. Als ik ooit nog een sig aanraak, zit ik zeker meteen weer aan een pak per dag.

    En ik zet 'm altijd op 🤭
     
    Vanochtend voor het eerst beneden de 103 kg en goed ook, 101.7 kg. Voel me langzaam ecto worden. Dadelijk double digits.
     
    Back
    Naar boven