XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

.
 

Bijlagen

  • IMG_20200806_201021.jpg
    IMG_20200806_201021.jpg
    132,5 KB · Weergaven: 37
ja 2 wkn terug al...verrekes kouw haha ik moet er zo aan wennen
Niet lang rechtstreeks onder gaan zitten, word je in een hittegolf verkouden van :p
(wel een super goede aankoop :p)
 
Niet lang rechtstreeks onder gaan zitten, word je in een hittegolf verkouden van :p
(wel een super goede aankoop :p)
ja klopt ik voelde me al wat snotterig, gisteren ook een k*t training gehad ...totaal geen energie pfff
 
ja klopt ik voelde me al wat snotterig, gisteren ook een k*t training gehad ...totaal geen energie pfff
Ik slaap er in de slaapkamer recht onder, nu ook snotterig (moet eens uitzoeken hoe ik de blazer war hoger richt :p) maar zeker zijn geld waard.
 
Ik slaap er in de slaapkamer recht onder, nu ook snotterig (moet eens uitzoeken hoe ik de blazer war hoger richt :p) maar zeker zijn geld waard.
welke temp heb jij hem ingesteld?
 
21 zowel boven als onder (en de hele dag door nu :p)
ja ik op 22 je kan de schuiven ook zijwaarts verplaatsen?
vanmorgen wel alles open gezet om te luchten, vanaf 10.00 draait ie idd
 
Ik heb hem op 17 staan. Heb het niet snel koud. Keel had er wel last van na een nachtje:p
 
Ik slaap er in de slaapkamer recht onder, nu ook snotterig (moet eens uitzoeken hoe ik de blazer war hoger richt :p) maar zeker zijn geld waard.
Bij mij staat op de afstandsbediening 'swing' daarmee kan je dat instellen.
 
Het dooit goed hé? 🥶
 
Ha! Kleine beschadiging op mijn telefoon (waardoor dat hydrofilm en het hoesje niet goed bleef zitten) kunnen fixen met gewoon blanke nagellak. Oogt weer als nieuw!
 
Ik slaap er in de slaapkamer recht onder, nu ook snotterig (moet eens uitzoeken hoe ik de blazer war hoger richt :p) maar zeker zijn geld waard.

Ik heb het afgelopen jaar veel in hotels geslapen door werk, ook met airco's natuurlijk. Wat mij heel erg hielp is een luchtbevochtiger. Het kan zijn dat de luchtvochtigheid erg laag wordt in je kamer door de airco, hierdoor kun je last krijgen van de keel, neus ed. Voor 2 tientjes heb je al zo een ding op alie.
15967960141922917336173130235723.jpg
 
Ik heb het afgelopen jaar veel in hotels geslapen door werk, ook met airco's natuurlijk. Wat mij heel erg hielp is een luchtbevochtiger. Het kan zijn dat de luchtvochtigheid erg laag wordt in je kamer door de airco, hierdoor kun je last krijgen van de keel, neus ed. Voor 2 tientjes heb je al zo een ding op alie.
Bekijk bijlage 499708
Ik ga er eentje proberen :thumbup:
 
Mobiele airco uurtje aangezet, aluminiumfolie aan de ramen geplakt en gordijnen toe. wordt niet warmer dan 23° in huis tegen dat ik terug thuis kom fijn zo.
 
Back
Naar boven