- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is wel goed scherp B
Meer dan een jaar oud.Genoemd worden door Lyle in een podcast kan nu van m'n bucket list af.
Zit die viespeuk gewoon aan jou?De sportmasseur vroeg of ik tegenwoordig meer aan krachttraining doe want hij merkte verandering aan mn lichaam🥳🥳

Hahahahahahhaha ja, eens per maand mag hij dat..een uur lang en het ergste is , ik betaal m er ook nog voor😆
Mee eens, kan je weer een poos mee vooruit!had een nieuw device nodig want die andere had ik al 5 jaar en deed super traag en wou nieuw schooljaar starten met een fresh new laptop.
vond dit wel een mooi ding voor 400€
![]()
had een nieuw device nodig want die andere had ik al 5 jaar en deed super traag en wou nieuw schooljaar starten met een fresh new laptop.
vond dit wel een mooi ding voor 400€
![]()
Hahahahahahhaha ja, eens per maand mag hij dat..een uur lang en het ergste is , ik betaal m er ook nog voor😆
Ze heeft vaak last van haar lies

@DeeJay1 doet het gratis.Hahahahahahhaha ja, eens per maand mag hij dat..een uur lang en het ergste is , ik betaal m er ook nog voor😆
Verdomme ipv hartjesogen waardeerde ze mijn bericht met een lach!!1!
Nee hoor @Leeuwarden1998 niet alleen van mn lies. Mn hele lichaam, alles. 🤣
Laatste jaar luchthavenbeveiliging.
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Beetje dom kijken op Schiphol