- Waardering
- 10.928
- Lengte
- 1m75
Rondjes lopen, personeel controleren, zwetende mensen fouilleren, bagages controleren, opletten op verdachte mensen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rondjes lopen, personeel controleren, zwetende mensen fouilleren, bagages controleren, opletten op verdachte mensen

Ruilen? 🤣Rondjes lopen, personeel controleren, zwetende mensen fouilleren, bagages controleren, opletten op verdachte mensen![]()
Eigenlijk ook wel iets voor jou.
Oké dikz*k
Op een oude fiets moet je het leren
Haha de marechaussee moet er zeker wel zijn voor de veiligheid natuurlijk maar t lijkt mij echt saai om de hele dag daar te staan kijken, surveilleren beetje rond lopen
Hij is geen marechausseeHaha de moet er zeker wel zijn voor de veiligheid natuurlijk maar t lijkt mij echt saai om de hele dag daar te staan kijken, surveilleren beetje rond lopen
Nou nou nou even een beetje rustig aan hè 😅
Dat zal je meerdere ook erg waarderen.Bij de marechaussee werken lijkt me best leuk. Ik zou echt een tyfuslijer zijn en van alles een probleem maken, behalve als er bodybuilders gear en shit smokkelen. Dat zou ik toestaan.

Dat wordt over de knie
Nee, een maand lang alleen paspoortcontrole in zo’n hokje.
Dit moet je sowieso al in je eerste jaren voordat je op wat anders mag solliciterenNee, een maand lang alleen paspoortcontrole in zo’n hokje.
Maar ook later in je loopbaan kan je daar weer naartoe verbannen worden.Dit moet je sowieso al in je eerste jaren voordat je op wat anders mag solliciteren
Dan heb je het flink druk!Rondjes lopen, personeel controleren, zwetende mensen fouilleren, bagages controleren, opletten op verdachte mensen![]()

Mmmmm was heerlijk vandaag broLekker airco op de kamer bij @euphorea al maakt hij het wel wat warmer.