MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #145.484
Lucht begon te betrekken, wind trekt aan, temperatuur fiks gedaald. Alle ramen tegen elkaar open. Ik waai zowat mijn apparatement uit, lijkt wel een windtunnel, maar temperatuur binnen is gezakt van 31 naar 23(!) graden. :D:D:D:D
Wat een verademing na die t*fus hitte. :)

Eindelijk weer beter slapen. 😍

• #145.485
Lucht begon te betrekken, wind trekt aan, temperatuur fiks gedaald. Alle ramen tegen elkaar open. Ik waai zowat mijn apparatement uit, lijkt wel een windtunnel, maar temperatuur binnen is gezakt van 31 naar 23(!) graden. :D:D:D:D
Wat een verademing na die t*fus hitte. :)

Eindelijk weer beter slapen. 😍
Welterusten 😴

• #145.486
Hier ook heerlijk fris na een fikse onweersbui! Morgenochtend starten met de laatste week :rolleyes:

• #145.492
Hier heeft het gisteren de hele dag gedonderd met af en toe een stortbui, op sommige plaatsen met overlast.

• #145.493
Chillen met mijn katje

20200817_113730.jpg

• #145.494
Lekker op het strand chillen aan het water, terwijl een paar km verderop een onweersbui voorbij gaat :heart:
20200817_155115.jpg
(Edit: en stroomstoring dus gratis parkeren) :emo:

Laatst bewerkt:
  • #145.495
Zo zo, gele gymshark broek even uitgetest vandaag zit heerlijk!
Waar er normaal een vochtige plaats ontstaat nabij de gooch, lijkt deze broek wonderwel absorberend te zijn.
Heerlijk.

• #145.496
Ik bel mijn oma (90) iedere dag en we hebben het veel over het sporten, omdat zij ook 'traint' (twee x pw bij de fysio ;) ). Ze had een tip om nog wat vet te verbranden: 'even met je kont boven het gasfornuis hangen, dan smelt het zo weg.'

Topwijf :roflol:

• #145.497
De kogel is door de kerk.
Waar we normaal altijd kerst thuis met familie vieren.
Vieren we dit jaar eens alleen samen, in een huisje in de Ardennen.
Dus toch nog een klein reisje met Misses Pumper dit jaar.
Joepie!

• #145.498
De kogel is door de kerk.
Waar we normaal altijd kerst thuis met familie vieren.
Vieren we dit jaar eens alleen samen, in een huisje in de Ardennen.
Dus toch nog een klein reisje met Misses Pumper dit jaar.
Joepie!
Pas op @mat heeft een weekendje ardennen bijna niet overleefd:p

Terug
Naar boven