- Waardering
- 22.485
Goed gepropeerd!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed gepropeerd!
I c wat u did there
Preuts schandknaapje, jij weet niet wat lekker is.
Welterusten 😴Lucht begon te betrekken, wind trekt aan, temperatuur fiks gedaald. Alle ramen tegen elkaar open. Ik waai zowat mijn apparatement uit, lijkt wel een windtunnel, maar temperatuur binnen is gezakt van 31 naar 23(!) graden.
Wat een verademing na die t*fus hitte.
Eindelijk weer beter slapen. 😍
Buiten wel, maar het huis is nog erg warm. Alles tegen elkaar open gezet, maar de warmte zit nog in de muren.Hier ook heerlijk fris na een fikse onweersbui! Morgenochtend starten met de laatste week![]()
Buiten wel, maar het huis is nog erg warm. Alles tegen elkaar open gezet, maar de warmte zit nog in de muren.
Ja , hier ook 24. Koelt nu wel af.Echt koud nog niet nee...maar toch binnen al wel van 29 naar 24 graden gegaan.
Hier ook, 23 uur even. Zou 1 uur flink los gaan maar niets gemerkt. Dus of t is niet geweest, of ik sliep vast hahaBlijkbaar heeft het redelijk geonweerd hier maar lekker doorheen geslapen 😴
Pas op @mat heeft een weekendje ardennen bijna niet overleefdDe kogel is door de kerk.
Waar we normaal altijd kerst thuis met familie vieren.
Vieren we dit jaar eens alleen samen, in een huisje in de Ardennen.
Dus toch nog een klein reisje met Misses Pumper dit jaar.
Joepie!

Het trekt ook altijd op met van die ruwe bolsters.Pas op @mat heeft een weekendje ardennen bijna niet overleefd![]()
Dat jij dat nog weetPas op @mat heeft een weekendje ardennen bijna niet overleefd![]()