ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En? Echt bier of van dat slappe goedje genaamd pils?

Ik kan er prima verder op trainen. Calf raises gaan bijvoorbeeld ook, al merk je dan wel dat het minder flexibel is dan hardloopschoenen. Cardio heb ik nog niet gedaan, maar denk dat op hardlopen na het allemaal wel gaat.Die zien er goed uit. Ik denk een iets hogere offset dan de powerlifter 2 die ik heb, maar niet extreem. Kun je er verder ook op trainen en cardio doen of zijn ze daar te stug voor?
Dit was echt het eerste pintje ooit bedoel je?Ik heb pas een avond bier gedronken en je denk dat ik het verschil weet?![]()
Oke 99% dat dit mijn nieuwe gym gaat worden.. hammer strenght materiaal
Dit was echt het eerste pintje ooit bedoel je?
Vond je het lekker? Bij 1tje gelaten?
Kater?

Dat kan hoor, over een hele avond valt het wel mee als het gewone pintjes waren (bij triples lag je nu nog in bedNee denk het niet? Voelde me gister eigenlijk nuchter?
)Dat kan hoor, over een hele avond valt het wel mee als het gewone pintjes waren (bij triples lag je nu nog in bed)
Volgend weekend samen iets gaan drinken?Haha ja was wel netjes verspreid. 16:30-18:00 deden we er drie op het terras en toen gingen we naar het restaurant 18:30-21:00 waar ik de rest dronk
8 drankjes ben je een wijfNee denk het niet? Voelde me gister eigenlijk nuchter?
Volgend weekend samen iets gaan drinken?
Nu je toch al wat ingewerkt bent.
Er gaat een gerucht dat die nog terugkomt.Nee sorry ik drink alleen met ironic drunker
Jij bent toch een wijf?
Dan de hamvraag...welk bier heb je gehad?😂Ik heb pas een avond bier gedronken en je denk dat ik het verschil weet?![]()
2 Hertog Jan, 2 Amstel en 5 of 6 Heineken
Komt hij samen met Thuggie Terug? RwinaEr gaat een gerucht dat die nog terugkomt.
Met kerst ofzo...
Zonde man, kun je evengoed kattenpis drinken.
Hij had t bij de H-J moeten laten, de rest..idd, met je eens

Had t bij de eerste gelaten